We lopen naar beneden toe. Je zou zeggen dat mijn hart als een malle klopt, maar ik ben wonder boven wonder rustiger dan dat ik net was. Ik ben weer helemaal op adem gekomen en Selena en ik hebben net even een heel praatschema doorgenomen met eventuele onderwerpen waar we het allemaal met Harry over moeten hebben. Hij blijft hier in ieder geval drie maanden maar we hebben zoveel op ons lijstje om te vragen. Dat we nu al moeten beginnen met een heel kruisverhoor en dan zijn we waarschijnlijk aan het eind van de dag klaar met het eerste deel van de dringende vragen. Het hoofdstuk “dringende vragen aan Harry Styles” bestaat al uit acht delen, moet je nagaan hoeveel vragen we nog te gaan hebben.
Je zou denken: O, dat zijn Harrygirls die weten al alles over hun idool. Nou ik kan je bevestigen, dat is ook zo. Alleen we hebben ook nog de bevestiging van Harry Styles himself nodig dat alles wat we weten ook daadwerkelijk klopt. En ik snap ook wel dat Harry niet alles aan de paparazzi vertelt, dus we willen ook nog wat over zijn privéleven weten. Maar dat komt pas in hoofdstuk vier van het hoofdstuk “dringende vragen aan Harry Styles”.
Ik loop achter Selena de keuken binnen, pak een beker uit de kast, doe er wat water in en dan ga ik tegenover Harry zitten, naast Selena. “Do you want something to drink?” vraag ik aan Harry. “Oh yes, please” zegt hij met een heel erg Engels accent. “What do you want for drink?” vraagt Selena nog voordat ik de woorden over mijn lippen kan persen. “Uh… do you have Coca-Cola?” vraagt hij terwijl hij naar Selena kijkt. “Uh, yes sure we have” zegt ze met een blik alsof ze wil zeggen wie dat nou niet heeft. Ze wendt haar blik af en loopt naar de het aanrecht toe, ze pakt een beker uit de kast waar ik ook mijn beker vandaan heb gehaald. Ik zie dat ze aan het stuntelen is om een bepaald soort beker eruit te halen maar ik kan niet goed zien welke beker ze pakt. Ze moet behoorlijk wat moeite doen, want pas als ze op het aanrecht gaat zitten om erbij te kunnen, lukt het haar om de beker te pakken die ze wilde. Ze heeft er ook een voor zichzelf gepakt. Nu zie ik pas waar ze naar op zoek was. Het zijn One Direction bekers. Eentje van Harry en eentje van Niall. “Which one do you want?” vraagt ze aan Harry terwijl ze de bekers omhoog houdt. Ik zie Harry’s ogen naar de bekers kijken en gelijk op dat moment zie ik zijn hele gezichtsuitdrukking veranderen. Hij wordt er helemaal blij van. “Give me Niall” zegt hij een beetje spottend. “Okay” zegt Selena, ze giet de cola in de Niall beker en pakt daarna de sinas uit de koelkast. Die doet ze in de Harrybeker, voor zichzelf.
Even later zet ze de bekers op tafel en ook een grote schaal met chips voor onze neus. “Attack!” roept ze lachend. Terwijl ze ons een beetje uitdagend aankijkt. Dat moet je Harry geen twee keer zeggen. Hij pakt meteen een handje vol chips en stopt die in een keer in zijn mond. Hmmmmm… dat is dus het geluid dat je nu hoort aan de eettafel.
3, 2, 1. Ik kijk naar Selena en dan naar Harry. Selena kijkt me aan en knikt naar me, maar Harry is te druk met zijn chips bezig. “Can we ask a few questions, Harry?” vraag ik terwijl ik op een teken van bevestiging wacht. Ik moet even wachten, maar uiteindelijk kijkt Harry op, knikt naar me, pakt nog een handje chips uit de bak en zegt: “Go ahead then”. “Well.. Okay.. What do you think of the idea that One Direction is so famous in the whole world? I mean everyone knows who you are. Isn't that scary?”. “Hahahahhaha, I didn’t have to answer that question often, but good question. Well sometimes it’s hard because everyone knows who we are so we don’t have to present ourselves and we can’t be anonymous”. “The fact that we aren’t the anonymous boys makes our job really hard, do you understand?” zegt hij. “Oh yes I totally understand” zeg ik. Dan begint Selena met haar vraag te stellen: “What do you do when there are really crazy fans annoying you?” “Uh… what we do when there are really crazy fans who annoy us” hij herhaalt de vraag in een paar steekwoorden en ik zie de denkrimpels op zijn voorhoofd verschijnen. “That’s a though question, because we always make time for our fans and often they aren’t annoying to us. When they bore us, we go inside the hotel or somewhere far away of them” zegt hij als wel overwogen antwoord op mijn vraag. “Good question” zegt hij nog even als hij klaar is met praten, nog voordat we doorgaan naar de volgende vraag.
JE LEEST
I go to London
Fanfic[HARRY STYLES FANFICTIE] Dit verhaal gaat over Isa. Een meisje van 18 jaar die naar haar eindexamens een jaar naar Engeland gaat. Alles lijkt gewoon normaal, totdat ze haar nieuwe huisgenoot ontmoet...