Hoofdstuk 26

38 3 0
                                    

"Oké, dit is het plan" fluister ik zodat harry en Eva hun aandacht op mij richten. Vol verwachting wachten ze totdat ik verder ga praten.

Het blijft stil.

"je hebt geen plan he?!" grinnikt Eva

"you know me too well", lach ik, "maar wat zou het leuk zijn als ik wel een plan had. Dat zou alles ook een tikkeltje spannender maken"

"dan zou ik de popcorn klaar zetten om te kijken naar de film genaamd: mijn leven" zegt Eva.

Precies dat.

"Ik heb wel een idee" roept Harry dan opeens die ergens op de achtergrond zweefde.

"Nou, Ik ken Niall natuurlijk van One Direction en dat is natuurlijk de beste manier om Niall eraan te herinneren wie hij echt is en om zijn geheugen terug te laten komen"

Dat klinkt best logisch allemaal, en klinkt als een goed plan. Ik pak een tekenblok uit een van de lades van het ziekenhuisbed en begin te tekenen. Ik begin wat te doodlen, het stelt eigenlijk niks voor maar als ik er na vijf minuten naar kijk, zie ik toch enige logica in mijn eigen plan.


Helaas zien Harry en Eva het niet.

"Nou, we gaan Niall laten merken dat hij the missing voice in One Direction is. Maar daarvoor moeten we hem eerst weer met One Direction in aanraking laten komen" zeg ik

"en contact opnemen met de andere jongens" vult Harry aan.

"goeie, zorg jij daarvoor Har?" kijk ik hem lief aan.

"Eef, wil jij veel foto's van One Direction uitprinten ? Dan gaan we daarmee een mooie collage maken of meerdere kaarten"

"Okay", knikt Eva, "klinkt als een goed plan"

"maarreeeeh kunnen jullie even wat meer info over Niall vertellen? Ik weet niet zoveel van hem...." gaat Eva verder

Ik kijk op.

"oh"

ik dacht dat iedereen niall kende, denk ik niet hardop.


Grappig.

"Niall's volledige naam is Niall James Horan" begin ik.

"Hij is geboren op 13 september 1993 in Mullingar, Ierland" gaat Harry verder.

"zijn ouders: bobby en maura zijn gescheiden toen hij jong was en hij heeft een oudere broer: greg die al een kind heeft:little cute theo" vertel ik weer

" in 2010 deed hij mee aan de britse xfactor, hij ging alleen niet door als solo artiest maar hij vormde samen met mij, louis, liam en zayn de band One Direction" gaat Harry weer verder.

" and the rest is history, you can read it on wikipedia" sluit ik onze informatieve speech.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heeeey

It was a very long time ago since I updated, I know. It sucks dat ik dat niet eerder heb gedaan.
ik wist niet zo goed wat ik met mezelf en mijn leven aanmoest, maar gelukkig heb ik ook nog van die EUREKA (geen idee) momenten zodat ik weer inspiratie kan opdoen.

Dus dat.

Ook btw ik kom heel regelmatig op wattpad (wantja leukste app ever, duh) en ik word heel blij als ik jullie zie voten en followen en stuff <3 (50K reads op crushed, hell yeah)

Als laatste wil ik dit hoofdstuk opdragen aan een van jullie, comment achter laten is voldoende (want dan weet ik je wattpad naam)

Xoxo Luka

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 28, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

I go to LondonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu