İçerisi düşündüğümden daha kalabalık Ve dışarının aksine daha havalı ve sıcak görünüyordu.
'' Kağan neyi bekliyoruz? ''
''Mirayı duymadın mı ? ''
''Ne ne zaman konuştuk ki ? '' Kulağıma eğildi.
''Kulaklığın takılı mı? hayır hayır olamaz bu çalışmıyor ''
''Ben fark etmedim konuşmuyorsunuz sanmıştım ''
''Tamam sen benimkini tak ''
''Kağan hayır ''
'' Zaten seni yanımdan ayırmayacağım , yani birlikte hareket edeceğiz ya. Hah mirada geliyor'' Mira garip hareketler yaparak bize doğru geliyordu.
'' Selam tekrardan''
''Mira sen iyi misin ayakkabın mı sıkıyor ?''
'' yoo , Ya o kadar mı kötü dans ediyorum ? ''
''Daha yeni dans mı ediyordun ?'' dedi kağan.
'' Ya gerçekten kötüsünüz . Her neyse bu zarf kağanın aslında yalnızca kağanın vardı. Aryam bu arada senin kini bulamadım. Benimkinin içinden telefon çıktı ve yapmam gerekenleri yazan bir mesaj aldım , görkeminde öyle hatta o başladı bile. İstersen tekrar bakayım aryam ne dersin belki gözümden kaçmıştır senin ki. ''
''Mira dur ben ne yapacağımı biliyorum o yüzden , Saatinizi ayarlayın bir saate buradan çıkmış olmamız gerekiyor unutmayın ''
''O zaman ben kaçtım iyi şanslar '' Elindeki zarfı alıp hızlıca çantama koydum.
Mira gittikten sonra Kağan koluma girdi. ''Güvenli bir yer bulalım ''Başımı salladım. Kadınlar tuvaletinin önünde durdum '' Kağan burası güvenli görünüyor ''
''Sen ciddi misin arya kadınlar tuvaleti asla boş kalmaz hem cinslerini tanımıyor musun ?'' Düşününce gerçekten mantıklı geldi. Zarfı çıkarıp ona uzattım. Kağan elindeki zarfı açarken bende tek tek tuvaletteki kabinleri kontrol ettim. Telefonu baktıktan sonra bana uzattı.
''Arşiv odasından bizim için bir dosya alacaksın içeri girdiğinde alman gereken dosyanın ismini ve numarasını atacağız. Kural bir yalnız gireceksin her yerde gözümüz var unutma''
''Arya kesinlikle bizi tanıyan birisi bu nereden biliyorlar .Dur bir dakika şu konuştuğun kişi bay gizemli o olabilir. ''
''Kağan saçmalama biz aynı takımdayız onunla ''
''Arya herkese güvenemezsin kim olduğunu bile bilmiyorsun onu tanıyor musun gerçekten?''
''Her neyse seninle burada durup tartışmak isterdim ama biliyorsun kısıtlı bir zamanımız var hadi ''
''Tamam şimdilik kapatalım '' Bay gizemli aslında bir kızdı neden öyle düşünmüştü ki , ama ona söyleyemezdim söz verdim.
Asansörlere doğru geldik. ''Bur dan sonrasını yalnız gitmeliyim ama Bu asansörler kartla çalışıyor '' dedi kağan.
''Biliyorum bu da planımızda vardı al bakalım ''
''Bay gizemli baya bir şey biliyormuş anlaşılan ''Karşısında gözlerimi devirdim . Sanırım anlayıp sustu. '' Unutmadan kapı şifrelerinin değişmesine tam şuan 45 dakika var elimizde sadece iki kart olduğu için diğeri görkemde yani seninle bir yerde buluşmamız gerek. Çünkü kulaklığını bana verdin. Hatta kart sende kalsın. Bende de merdivenin kartı var . Evet unutma 45 dakika iyi şanslar ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKAMOZ
FantasyHiç bulunduğunuz yere ait hissetmediğiniz oldu mu? Cevabınız evet ise yalnız değilsiniz. Sizin gibi birini tanıyorum adı Arya. Ailesiyle çıktığı yolculuk da trafik kazası geçirirler ve Ailesini kaybeder. Aslında bunun bir kaza olmadığını öğrenir. A...