⚜ᏰÖLÜM27⚜

54 2 2
                                    

   Hızlıca sağ koridora geçtim. Beni gördüğünden emin olması için arkama baktım. 

''Hey sen burada olamazsın '' Dedi. Amacıma ulaşmıştım. Uzun bir koridora geldiğimde durdum. Ortadaki kapılardan birini açıp arşiv odasına girdim. Burası diğerlerinden daha büyüktü. Saklanacak yer ararken dosyalara da göz atmayı ihmal etmedim. Dokuz kapıdan ilk buraya girmesi baya bir tesadüf olurdu. Raflara bakmaya devam ederken bir isim gözüme ilişti. 'Boran Ergün' Hiç düşünmeden aldım ve daha da ilerledim. O anda kapı açıldı. Hemen rafların arasına saklanıp aralıktan baktım, Ne kadarda şanslı olduğumu düşünmeyi de ihmal etmedim. Dikkatlice bakıyordu. Sanırım bu sefer kurtulamayacağım. Bir plan yapmalıydım. Gittikçe yaklaşıyordu. Nefesimi bile kontrol etmeye çalışıyordum. Tam önümde durdu , O sırada Kapı bir daha açıldı.

''Senin ne işin var burada ? Neden yerinde değilsin! ''Dedi diğer adam sesi  genç gibi geliyordu. 

''Atlas bey içeriye birisini girerken gördüm ''

''Kim ? ''

''Bir kadın Atlas bey ''

''Kadın mı ? Saçmalama hiç bir kadın buraya girmeye hatta bu bodrum katına inmeye cesaret edemez. Şimdi yerine geri dön ''

''Tamamdır atlas bey ''Ayak sesleri giderek uzaklaştı. Bu adam kim ve kendini ne sanıyor merak etsem de bakmadım. Bir kaç dakika daha bekledikten sonra sakince olduğum yerden çıktım . Kapıya doğru ilerledim . Arkamdan bir ses geldi. 

''Biran saklandığın yerden hiç çıkmayacaksın sandım. Gerçekten de burada ne işin var yalnız! Kimsin sen ?'' Dedi gülerek Karşımda esmer sakallı uzun boylarda takım elbiseli oldukça kendinden emin biri duruyordu.   Kapının kolunu açmaya çalıştığım sırada beni duvara itekledi ve boğazımı sıkmaya çalıştı önce bacağına sonra malum yere vurup yüzüne yumruk attım. Bana karşılık vermesine fırsat vermeden sertçe itekledim sendeleyip yere düştü. Bende koşarak dışarı çıktım. İlerlerken merdivenleri buldum. Hızlı adımlarla yukarıya çıktım. Sesin çok geldiği kapıyı açtım. Partinin olduğu kata ulaşmıştım. Nefes nefese kendimi bir kadınlar tuvaletine attım. Kesinlikle üzerimi maskemi ve makyajımı değiştirmeliydim. Beni tanıya bilirlerdi. Saate baktım 15 dakikam kalmıştı. Lavabonun orada makyaj çantası dikkatimi çekti , hemen içini karıştırdım bordo bir ruj buldum ve sürdüm. O sırada bir kız çıktı. Yanıma geldi ve gülümsedi.  

''Masken ne kadar güzelmiş alev kırmızısı, Rujunla da uymuş bayıldım ''O an kafam da şimşekler çakmıştı . Sesimi incelterek ağlıyormuş gibi numaraya yapmaya başladım. 

''Teşekkür ederim ama  sevgilim beğenmedi ,o yüzden o kadar üzgünüm ki beni çok mutlu ettin ama biliyor musun bence bu sana daha çok yakışır değiştirsek nasıl olur sence? ''Biraz duraksadı.

''Tamam olur''

''Teşekkür ederim inan bana sana daha çok yakışacak ''

   Maskemi değiştirip deri ceketimi belime bağladım. İleride bir kalabalık gördüm. Teker teker dövmeleri kontrol ediyorlardı, Koluma baktım ama döğme biraz dağılmıştı, Başka bir yol bulmalıyım hızlıca diğer taraftan devam ettim. İnsanlar gittikçe azalıyordu. Hızlıca yürüdüm. Koridor sonunda iki adam belirdi. Olduğum yerde kaldım. Etrafıma baktığımda telefonuyla uğraşan birisini gördüm hemen yanına gittim. Başını kaldırıp bana baktı. 

''Yolunu mu kaybettin yoksa birinden mi kaçıyorsun ? ''Dedi ve gülümsedi . Maske olmasına rağmen Gülümsemesinin sıcaklığını gerçekten hissetim. 

''Şey ben '' Resmen dona kalmıştım.

''Arkamda ki ve senin arkan da ki adamlarla umarım bir ilgisi yoktur '' Nereden bilmişti ki ?

''Hem var hem yok desem ne yaparsın? ''

'' İzninle sana zaman kazandıralım o zaman '' Dedi ve belimden tuttu, Öyle aval aval bakıp kaldım suratına.

''Ne yani hiç fiilimde mi izlemedin sen diğer insanları rahatsız edecek bir şey yaparsan sana bakmazlar'' Çaktırmadan göz ucuyla arkama ve ön tarafa baktım gerçekten de buraya geliyorlardı. gerçekten bir şeyler yapmalıydım. 

''Sakin ol Kendini bana bırak '' Dedi. Biran beni öpeceğinden korktum ama nazikçe  bileğimden tutup beni olduğum yerde  döndürdü. Elini omzuma atıp beni kendine doğru çekti. Yüzlerimiz birbirine çok yakındı biran yüzümde maskenin olduğuna sevindim. Çapraz adımlar atmaya başladık. O ise sesli gülmeye başladı. Ben bile içkili ve sarhoş olduğumuza inandım . Adamlar dediği gibi bizi es geçip gittiler . Elimden tuttu beni sürüklemeye başladı artık kontrolümü ele alabilirdim olduğum yerde kaldım ve elimi çektim. Yaptığım şeye anlam verememiş gibi baktı yüzüme.

'' Sanırım sen tecrit ilan edilmeden buradan çıkmak istemiyorsun ''

'' Ne tecrit mi ? Çıkmak istediğimi de nereden çıkardın ''

''Sırtında sakladığın belgelerden ne olduğunu sormayacağım sadece sana yardım etmeye çalışıyorum ''Doğru ya arkamda sakladığım dosyanın varlığını ben bile unutmuştum.

''İyide neden bunu yapasın ? ''

''Hadi birazdan kapılar kapanacak yalancı mühründe silinmiş biran önce çıkışa götürmeliyim seni ''Tekrar bileğimden yakaladığı gibi beni ardından sürüklemeye başladı. Hızlıca koridorlardan geçtik ilerde gerçekten de bir kapı vardı o an yüksek bir alarm sesi duydum.

''Neden bana böyle bir iyilik yaptın ?beni tanımadığın halde!'' Elleriyle beni kapıya doğru itekledi.

'' Seni tanımadığımı da nerden çıkardın Arya Amada ''Olduğum yerde kalakaldım.

''İlerde ormanlığı geçtiğinde diğer dış kapıya ulaşırsın Eğer birazdan çıkıp gitmezsen her şey için geç olacak görüşürüz arya koş ve arkana sakın bakma '' dedikten  sonra Hızlı adımlarla koştum ormana doğru dediği gibi arkama bile bakmadan. 








YAKAMOZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin