Hızlı bir şekilde miranın evine gittik.
''Mira sen taşı al gel ben seni burada bekleyeceğim ama acele et ''
'' Arya benim gördüğümü görüyor musun ?''
''Neyi?''
''Hayır ben yakalanmak istemiyorum arya bu taşı evimde de istemiyorum bir şeyler yapmalıyız''
Miranın dediği tarafa baktığımda polislerin ve baştan aşağı beyaz giyinmiş insanların olduğunu gördüm. Birinin arkamızdan seslenmesiyle kendimize geldik
'' Selam kızlar ne yapıyorsunuz burada ''
''Görkem''
''Ruh görmüşe benziyorsunuz korkmayın sadece benim''
''Görkem sana bir şey sormam gerek bu adamlar kim? polisler burada ne arıyor biliyor musun? ''
'' A duymadınız mı dün gök taşı düşmüş buraya onu arıyorlar. evlere bile bakıyorlar çok değerliymiş, ben o taşı bulmuş olsam asla vermezdim." mirayla birbirimize baktık.
''Mira hemen o taşı getir ve buradan gidelim ''görkem şaşkınlıkla
''Kızlar lütfen bana o taş sizde değil deyin!'' mira benim anlatmamam gerek kalmadan her şeyi bir çırpıda anlattı. Hepimiz aynı fikirdeydik bu taşı hemen buradan götürmeliydik. Ama nereye ?
Mira taşı getirdi . Arabaya doğru gidecektik ki, arkamızdan birinin seslendiğini duyduk. Polisler bize doğru geliyordu sanırım bu sefer hapı yutmuştuk. Derken büyük babamı gördüm. Miraya fısıldayarak ''Taşı hemen bana ver mira ve sakinleş''
''Ama arya ya sana zarar verirs..''görkem ne yapmaya çalıştığımı anlamış olacak ki , hızlıca öne atılarak
''Mira arya ne diyorsa onu yap. Ben onları oyalarım arya ''Taşı miradan aldığım gibi polislerin arkamdan seslenişine aldırış etmeden büyük babamın yanına hızlıca gittim.
''Büyük baba burada neler oluyor ?''beni gördüğüne şaşırdığı her halinden belliydi.
''Arya senin burada ne işin var?''
''Miranın yanına gelmiştim ama önemli bir durum var sanırım''
'' Ah tatlım Bir taş arıyoruz değerli ve zararlı bir taşmış buralara düşmüş, insanlar zarar vermemesi için arıyoruz. Hatta belediye başkanı bu konuya baya önem veriyor. Yani bir kaç gün sokaklar da ve fazla mesaiye maruz kalacağım tatlım görüşemezsek diye söylüyorum ''Dedi ve göz kırptı. Tam o anda acıyla irkildim elimdeki şey sanki kızmış bir kömür gibi elimi yakmaya başlamıştı üstelik kutunun içinde olmasına rağmen. Büyük babam meraklı gözlerle bana bakıyordu.
'' Tatlım sen iyi olduğuna emin misin elindeki ne ?''
'' Aslında pek iyi değilim büyük baba biraz rahatsızım , ha bu miraya küçük bir hediye ama sürpriz şimdi görmesin. Umarım o taşı bulursun kolay gelsin ben daha fazla işine mani olmayayım'' dedikten sonra sarılıp oradan ayrılacaktım ki o sırada polislerin arkamdan seslendiklerini duydum ''Efendim sizi de aramamız gerek '' Büyük babam ''Çocuklar sakin olun o benim torunum ben gerekli aramayı yaptım ''bana göz kırptı. Allahtan büyük babam polis. Hemen mirayla görkemin yanına gittim.
'' Çocuklar bu sefer ucuz atlattık '' görkem arabaya doğru ilerlememiz için işaret yaptı. Miranın endişeli bakışlarını göre biliyordum.
'' Arya elin çok kötü görünüyor ''
''bu taş gerçekten tehlikeli .Ve sanırım bu taş beni sevmedi mira, al bakalım ''Arabaya bindik. Görkem bana döndü '' peki şimdiki planımız ne ?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKAMOZ
FantasíaHiç bulunduğunuz yere ait hissetmediğiniz oldu mu? Cevabınız evet ise yalnız değilsiniz. Sizin gibi birini tanıyorum adı Arya. Ailesiyle çıktığı yolculuk da trafik kazası geçirirler ve Ailesini kaybeder. Aslında bunun bir kaza olmadığını öğrenir. A...