✴Bölüm11✴Deliller

249 15 2
                                    

    Bu fotoğrafı kim çekmişti? amacı neydi ? aynı sınıfta mıydık? sorular içinde boğuluyordum.  Bizimkilere bakınca benden farksız olduklarını gördüm., Diğer derslere girmek istemedim ve okuldan erken çıkıp evin yolunu tuttum. 

        Eve girdiğimde anneannemin dışarıya çıkmak için hazırlandığını gördüm.
"A tatlım erkencisin "
"Evet anneanne kendimi iyi hissetmedim ama önemli bir şeyim yok biraz dinlendikten sonra geçer "
" Peki tatlım yardım edebileceğim bir şey olursa söyle "
"Kesinlikle söylerim sen bir yere mi gidiyorsun ?"
"Evet markete bir ihtiyacın var mı ?"
"Hayır... aslında evet çikolata "
" merak etme tatlım o ilk sırada "birlikte güldük .  Anneanne arabasına binip gittikten sonra büyük babamı çalışma odasına girmeye çalıştım Ama bir türlü kapıyı açamadım. Bu sırada kapı çaldı. Büyük bir panikle kapıya doğru gittim. Kapıyı açtığımda kağanı gördüm ve bir anda rahatladım onu hızlıca içeriye aldım .
" Kağan Senin burada ne işin var?"
"Fazla yardımın zararı olmaz diye düşündüm birde anneannenin gittiğini gördüm şimdi tam zamanı eğer bir şeyler bulmak istiyorsak "

"Tamam o zaman ilk önce büyük babamın çalışma odasının kapısını açmaya çalışalım ben iki kilidi hallettim sadece biri kaldı "

" Tamam o iş kolay " cüzdanından kredi kartını çıkardı ve kapıyı zorladı sonuç kapı açıldı . Sonrasında bana döndü ve göz kırptı. 

''Hem ben zor olanları zaten açmıştım her neyse elimizi çabuk tutalım''
    İçeriye girdik her yer fotoğraf doluydu . İşimiz çok zor diye geçirdim içimden. Kağan bana baktı ve
"Arya büyükbaban nasıl oluyor da fotoğrafları burada saklayabiliyor ? "

"Kağan bak bu konu kesinlikle aramızda kalmalı bu oda çocukluğumdan beri var ve diğer odalar gibi değil bir cam bile yok farkındaysan duvarlar çelik kaplama , bu fotoğraflar yedekleri muhtemelen büyük babamın hep bir fotoğraf koleksiyon hastalığı vardı ve bu zamanında onun işine  çok yaramış ,hatta bir olayı fotoğraftan çözmüş " İkimizin de bir anda aydınlanmasıyla okuldaki fotoğraf geldi aklımıza 

''Arya ya o büyük babanın eline geçerse ? ''

'' Fotoğrafı çeken kişi her kimse amacı bu olsaydı yapardı bence , ama o bekliyor gibi  asıl soru o kim ve neyi bekliyor?''

''Haklısın umarım sadece bizimle uğraşan  biridir her neyse  Cesetlerin üstündeki işaret ve tarihleri dikkatini çekti mi ? " 

"Evet çok tuhaf insanları öldürmek zaten kötü bir şeyken  ölü insanların üzerine işaret çizmek bence tam bir psikopatlık...... Bir dakika bir şey buldum sanırım" o sırada kapı çaldı. "Umarım  anneanne değildir eğer anneannemse de ben  anneannemi oyalarken sen fotoğrafları  çek"
"Tamam " kapıyı kapattıktan sonra hemen aşağıya indim. Kapıyı açtığımda bir de ne göreyim görkem ve mira . Mira Hemen içeriye girdi. "Evde duramadık arya bizde sana geldik". Görkem söze karıştı. " Bir de anneanne arabasını göremeyince de "
" Tamam tamam Çocuklar iyi yapmışsınız hadi beni izleyin kağanda burada". Mira yanıma yaklaştı . " Uu kağanın burada olduğunu bilseydim hiç gelmezdim"
"Saçmalama mira "
" Tamam tamam sadece takılıyorum rahatla çok gerginsin "

"anneannem  yada büyükbabama yakalanmadan şu işi bir halletsek mira " hepimiz birlikte benim odama geçtik. Resimlerin bulunduğu dosyayı açtık ve incelemeye başladıktan sonra arasından bir şey düştü bu bir kıyafetin yada elbisenin yırtılmış parçasıydı . Kağanla göz göze geldik . Evet o düşündüğümüz şeydi. Parti günü giydiğim elbise hemen dolabımı açtım ve elbiseyi dolabımdan çıkardım.
" Ben bu elbiseyi tamamen unutmuştum. "
Hemen alıp yatağın üstüne koydum ve etek tarafındaki yırtık dikkatimi çekti delillerde bulduğumuz o parçayı koyunca eksik olan parçanın tam oturduğunu gördüm.
Mira " bu hiç iyi değil bunu hemen yok edelim "
"Delillimi kesinlikle hayır büyük babama bunu yapamam!"
kağan;
"Kesinlikle aryaya katılıyorum bu başımıza daha çok dert açar ama elbiseyi yok edebiliriz "
Mira çalışma masamdaki makası alıp elbiseyi biranda kesmeye başladı . " görkem söze karıştı " hatta bu da yetmez elbiseyi yakmalıyız ".
kafamın salladım haklılar. Tam o sırada dış kapıdan bir ses duydum hepimiz pencereye gittik ve anneannemin arabasını gördük. panikle delilleri saklayıp ders çalışıyormuş gibi yaptık anneannem yukarıya çıktı koridordan geçerken  bizimkileri görünce şaşırdı tabi " anneanne yarına yetiştirmemiz gereken bir ödev varmış da hep birlikte onu hallediyoruz "
"Öyle mi çok iyi düşünmüşsünüz peki hangi dersin ödevi ?"
Hemen söze atıldım "Edebiyat "

görkemden de ''kimya'' sözünü işittiğimde beynimden vurulmuş gibi oldum.

görkem gülümseyerek devam etti ''Aslında efendim demek istediğim hepimizin kimyasın da  biraz edebiyat biraz da sanat var fiziğe girmiyorum bile siz çok fitsiniz ''

''Haklısın çocuğum ve teşekkür ederim İyi bakalım kolay gelsin bir şey isterseniz ben aşağıda olacağım "
"Tamamdır  " 

     Hepimiz anneannemin gitmesiyle rahat bir nefes aldık . Mira görkeme baktı " Yalnız ucuz atlattık  "
"Kesinlikle en iyisi bu elbiseden kurtulma planını sonraya saklayalım nasılsa şu anlık  sadece biz biliyoruz " 

                                                                       🔅⚜

YAKAMOZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin