⚜Bölüm10⚜halüsinasyon...

312 16 4
                                    


KAĞAN

''Hemen aryayı bulmalıyım , onunla konuşmam gerek ya büyükbabasına anlatırsa her şeyi ? o zaman ben biterim daha hiç bir şey hatırlamıyorum bile'' görkem elini omzuma attı ;

''Dostum bir çaresini buluruz hatta şimdi ara aryayı ''

''Evet güzel fikir arıyım da.... numarası yok ki ''

''Tamam ben mirayı arıyım onun numarası var bende, ulaşılmıyor en iyisi mesaj bırakayım ''

''Selam mira ben görkem lütfen acil ara beni !''

ARYA

Sinirden eve nasıl geldiğimi hatırlamıyorum . Beyefendi kendisini ne sanıyorsa ayrı dünyaların insanıymışız mış mış. Biranda anneannemin sesini duymamla irkildim ve kendime geldim.

''Tatlım kime kızıyorsun böyle ?''.

''Anneanne sen işte değil miydin inan bana  önemsiz biri '' anneannem bana gülümsedi

'' Peki öyle diyorsan tatlım bugün işlerim erken bitti duymuşsundur ormanda bir ceset bulmuşlar tabi böyle olunca bizim emlak piyasasını da etkiledi''.

Bir anda kapı açıldı , büyük babam eve girdi
''Arya burada olmana sevindim seninle konuşmamız gereken bir konu var '' anneannem söze girdi.
''Önce arya bir üstünü değiştirsin sonra konuşalım hasta olmanı istemem hadi tatlım" . Onay verircesine kafamı salladım ve odama çıktım. Demek oradaki gerçekten bir cesetmiş. Hemen elime telefonumun aldım ama haberlere bakmaktan vazgeçtim, şimdilik bence rolüme devam etmeliyim, Soğuk kanlı olmalıyım sonuçta  biz bir şey yapmadık .  Üstümü değiştirip hemen aşağıya indim. Kısık sesle tartışıyorlardı, Beni gördüklerinde sessizliğe büründüler her zaman ki gibi.

''Evet konuşmamız gereken konu neydi büyük baba ?''

''Bence anneannen konuşsa daha iyi olur ''

''Tatlım sana sormamız gereken bazı sorular var ''

'' ne hakkında?''

''Hani şu partiye gittiğin gün eve geç gelmiştin ''

'' Bu olay için özür dilerim bir daha olmayacak '' büyük babam bana bakarak

'' aryacım biz sana güveniyoruz ama çevrendeki insanlara güvenmiyoruz ''

'' Bu da ne demek anlamadım ?''

''O gün partiye gittiğiniz gün oraya çok yakın bir yerde ormanda cinayet işlendi ....'' büyük babam bunları anlatırken nasıl tepki vermem gerektiğini düşünüyordum. Doğrusu cesettin bu kadar çabuk bulunacağını tahmin etmemiştim. Öldürülen kişinin bulunmasına sevinsem mi üzülsem mi bilemedim .büyükbabam iç konuşmamı bölerek ;

'' Her hangi bir şey görmüş olma ihtimalin var mı ? şüpheli davranan birilerini mesela ?''

''ımm sanmıyorum görseydim eminim hatırlardım'' resmen köşeye sıkışmıştım her şeyi anlata bilirdim evet ama, anlatamıyorum bir türlü evet gördüm diyemiyorum.

'' Eğer bir şey hatırlarsan yada arkadaşlarından duyarsan bana söylemeni istiyorum aryacım bu benim için çok önemli "anneannem söze karıştı "hadi ama aryanın da bilmeye hakkı var tatlım büyükbaban eğer bu olayı çözerse terfi alacak "

'' Öylemi büyük baba senin adına çok sevindim eğer bir şeyler duyarsam söylerim" Anneannem bana bakarak ;

'' Tatlım bugün birlikte bir şeyler yapalım mı? kısa bir gezinti mesela?'' Aslında hemen kağanı bulmalı ve konuşmalıydım ama şüpheli gibi davranmak istemedim.
 "Süper olur''

YAKAMOZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin