⚜Bölüm6⚜

405 20 5
                                    


         Okulun tatil olmasını bekliyordum ama olmadı. Büyük babamın dediğine göre sadece kimya laboratuvarı zarar görmüş. Muhtemelen bir gaz sızıntısı olduğunu ve herhangi bir yanıcı madde yüzünden patladığını söyledi .En azından kimseye  bir şey olmamıştı, bir kişi hariç. Bütün gece uyuyamadım onun gözleri, sesi, yere düşüşü aklımdan çıkmıyordu, Evlerinin ışığı da yanmıyordu en azından sesini duymalıydım, telefonumu elime aldım ve mirayı aradım.

''mira selam bu saatte rahatsız ediyorum ama kağandan bir haber var mı? bana telefonunu  bula bilir misin? Biliyorum çok şey istiyorum ama ''

''Saçmalama aryacım emin ol o iyidir''

''Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun ?''

''Çünkü o  belediye başkanının oğlu yani anlayacağın bize bir şey olur ama ona olmaz aryacım ve kağanın telefonunu herkes bilmez maalesef ona ulaşa bileceğini sanmıyorum''

'' Yine de sağ ol ne kağanmış ama ''

''O sen daha dur bakalım neler neler var bu okulda hepsini anlatacağım sana ve  söylemeden edemeyeceğim o kadar mutlu oldum ki aynı okulda olduğumuza yarın ben seni alırım tamam mı?'' 

''İnan bende okulda tanıdık birinin olması beni de çok rahatlattı o halde ben seni daha fazla tutmayayım iyi geceler'' dedikten sonra kapattım ve miranın dedikleri biraz içimi rahatlatmıştı.

       Sabah hızlıca hazırlandım. Okula gitmek için kapıdan çıktığımda bir araba beni bekliyordu, biraz yaklaşınca onun mira olduğunu anladım.

''Mira günaydın  zahmet etmene gerek yoktu''

''Atla arkadaşımızı otobüslere bırakacak değiliz ya  , ha bu arada nasıl başardın ilk günden okulun dedikodu sayfasına düşmeyi ha can kulağıyla dinliyorum bir gün dersten kaçtım neler olmuş ya'' hemen Telefonunu elinden aldım sınıftan biri videomuzu çekmiş ve üstüne de 

'' Ergünlerin okuldaki  tahtı sallanıyor mu? kim bu gizemli kız? bunlar ciddimi mira dün okulda laboratuvar  patladı bundan kimse bahsetmiyor mu?''

''Tabi ki oda var ama senin video trendlerde birinci ah aryacım yerinde olsam emre denen o çocuk dan uzak dururum çünkü o kağan gibi değil biraz tehlikeli''

''İnan bana bende can atmıyorum ama sürekli karşıma çıkıyor ''

''Neyse onu bunu boş ver de gizemli kız olmak nasıl bir his? ''dedikten sonra kah kayı bastı. Güldüm.

    Okulun girişine geldiğimizde aniden frene bastı. Etrafa baktım önümüzde kumral sevimli  bir çocuk vardı miraya gülümsedi ve el salladı. Miraya baktım biraz kızarmıştı.

'' sanırım az önce hoşlandın çocuğu gördük ve sen onu az kalsın ezecektin''  

''arya nerden anladın''

''donup kaldın''

''Biliyor musun kağanın en yakın arkadaşı adı görkem  anasınıfı bile birlikte okuduk ama ben umutsuz bir vakayım ''

''Saçmalama seni beğenmeyecekte kimi beğenecek sadece doğru zamanı beklemelisin'' 

''Haklısın belki sende ''

''Sakın o cümleyi tamamlama hadi geç kalacağız''

   Okula girdik kitapların olduğu dolaplara yöneldik . dolabımı açtım kitaplarımı aldım sırada iki kızın konuşmasına kulak misafiri oldum. Okul için aşırı abartı ve süslü giyimleri vardı.

YAKAMOZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin