.11.

2K 109 5
                                    


Bölüm Şarkısı : Kaan Boşnak - Barbar

Bebeğim gel bana sokul,sana aşkı öğretecem

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bebeğim gel bana sokul,sana aşkı öğretecem..

♡♡♡

Çalan kapıyla yerimden kalktığımda Defne sinir bozucu sırıtması eşliğinde bakışlarını bana çevirdi.

"Kayınvalideciğin geldi kanka."

İlkim onun dediğine anırırcasına güllerken bunu nereden çıkardığına anlam veremiyordum.

"Saçma sapan davranmayın o nereden çıktı şimdi?"

Bakışlarım istemsizce karşı koltukta oturan anneme kaydı.Şüpheli bakışlarını gözlerime dikmişti.

Bu iki uyuz arkadaşım yüzünden anneme bunun sadece bir şaka oldupunu açıklamakla uğraşacaktım birde.Kesin herkes gittikten sonra beni sorguya çekecekti.

Kızlar niye öyle dedi? Bir şey mi var Merve? Allah'ım sen beni annemin gazabından koru.

Nefesimi sıkıntıyla üfleyip salondan çıktım. Kapıyı açmadan önce girişte ki aynada kendimi inceleyip at kuyruğumdan fırlayan saçlarımı düzelttim.

Üzerimde ki kot tulumumla bence gayet hanım hanımcık,sevimli bir kızdım. Benden iyisini bulmayacaktı ya.

Peki buna neden takılıyordum bu kadar? Cidden Gaye teyzeye gelin olma niyetim mi vardı?

"Kız açsana şu kapıyı kadın hala kapıyı çalıyor!"

Annemin salondan çığırmasıyla ne düşündüğümü yeni idrak etmiş bir şekilde hızla kendime gelip kapıyı araladım.

"Hoşgeldin Gaye teyzeciğim."

Tatlı gülümsemesiyle beni süzerken bakışlarında ki parıltı görülmeye değerdi. Biliyorum sende beni gelinnolarak istiyorsun..ama üzgünüm bir kaç teknik aksaklık yaşıyoruz Gaye teyze.

"Hoşbuldum güzel kızım benim. Maşallah sana Allah'ım nazarlardan korusun."

Amin amin. Ne tatlı kadın hiö annesine çekmemiş mendebur suratlı Savaş.Elindeki tabağı aldığımda ayakkabılarını çıkarıp salona geçti.

"Niye geciktin bu kadar arkadaşım?"

Annem,Gaye teyzeye merakla bakarken kızların kaş göz yapmalarını görmezden geliyordum.Bu konunun şakasının her yerde yapılmayacağını anlayacak yaştalardı halbuki.

"Sorma sorma. Bizim oğlan hasta olmuş.Lafta dinlemiyor doktora gidelim dedim yok diyor. Barın oğlumu aramamada izin vermedi."

Hasta mı olmuştu? Kıyamam..

Çocukluğuma Sevgilerle (Mahalle Hikayesi)  -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin