.0.

5.8K 180 13
                                    


Bölüm Şarkısı : Şekersiz-En Güzel Yaşımdı

Mutlu başlangıçlar veya acı dolu sonlara giden bir yolculuk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mutlu başlangıçlar veya acı dolu sonlara giden bir yolculuk.

♡♡♡

Bir an..tek bir an yaptığınız tercihlerden dolayı neleri elinizin tersiyle ittiğinizi düşündünüz mü hiç? İstemeden bile olsa.. Hani o anda diğer seçeneğe yönelmiş olsaydık eğer hayatımızda farklı bir şeyler olur muydu? düşüncesinden bahsediyorum. Ne bilim işte, o gün hep kullandığınız yoldan değilde arka sokaktan dolansaydınız mesela ya da evde tıkılıp kalmak yerine dışarıya çıksaydınız,öğle arasında iş yerinde-okulda yemek yemek yerine sahilde yürüyüş yapsaydınız, o bitmek bilmeyen meşguliyetlerinizden dolayı erteleğiniz konsere gitseydiniz ya da ne bileyim sinemada başka bir seansda izleseydiniz o çok merak ettiğiniz filmi,kalabalık bir ortamda telefona odaklanmak yerine kafanızı çevirip etrafınıza baksaydınız, o gün işe arabayla değilde metroyla gitseydiniz ya da o asla affı olmadığını düşündüğünüz hatayı affedebilseydiniz neler değişirdi hayatınızın akışında?

Belki yaptığımız tercihlerle çok güzel şeylerin yaşanmasına izin vermedik, belki de büyük bir felaketten kurtardık kendimizi. Belki hayatımızın aşkını kaçırdık yanlış yoldan yürüdüğümüz için. Belki iyi bir dostla tanışma ihtimalini yitirdik,belki gülümsememize sebep olacak bir anı yaşayamadık. Belki de hayatımızın dönüm noktasını kaçırdık.

Belki..belki..belki !

İnsanın hayatını katlanılmaz kılan şey kafasının içerisinde durmadan dönüp duran bu belkiler değil miydi zaten?

İsaac Asimov bu konuya şu sözüyle değinmiş "Mutluluk şudur; başka bir yerde olmanız,başka bir şey yapmanız,başka biri olmanız gerekirdi duygusuna kapılmamak. "

Olanı olduğu gibi kabul etmek gerekir bu hayatta mutlu olmak için. Çünkü insan gücü sınırlıdır. Ve biz bu belki bataklığından kurtulamazsak hayatımızın her döneminde mutsuz olacak bir neden bulabiliriz.

Beni şu anda bulunduğum duruma nelerin getirdiğini az çok biliyorum. Hayatımın gidişatının hangi noktada değiştiğiyle yüzleşeli ve bunu kabullenmeyi deneyeli o kadar uzun zaman oluyor ki.

Ben ondan kaça kaça gelmiştim buraya.Korkularım beni sürüklemişti. Şu anda bu otel odasında dakikalar sonra başlayacak olan düğünü beklemem seneler önce verdiğim o karardan kaynaklıydı. 18 yaşında ki o deli dolu kızın yaptığı seçimin,verdiği kararların,onun inandığı doğruların sonucunda şu anda üzerimde bir gelinlikle duruyordum.

Çocukluğuma Sevgilerle (Mahalle Hikayesi)  -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin