Sellam yine sellamm.
Vuuh. Son bölüm coştum, coşturdunuz.
Ağzınızı yüzünüzü yerim can içlerim benim.
Size karşılık olarak uzun uzun bölümler getirmeye çalışıyorum. Önceden hiç bu kadar yazmazdım snzlxjxkxkkxmxöxmx
~°~
Uyandığımda Arden'in sırtı göğsüme yaslıydı. Burnum saçlarında, kollarım belinde, ellerim o dün görüp bayıldığım baklavalarındaydı.
Nefis..
Onun sol eli elimin üstündeyken sağ eli de üstündeki bacağımdaydı.
Burnumu saçlarına sürttüm. Mis kokuluydu tam anlamıyla mis gibi kokuyordu.
Duygularım harekete geçerken tek yerinde duramayan kalbim değildi.
Ben her zaman alev alev bir kadındım ama ona karşı sürekli tutuşmuş halde buluyordum kendimi.
(Yanabülülü sahne uyarısı - ıy, öğk ne bileyim bir tiksinme belirtisi yorumu görmek saçma olur bence..)
Ellerimi baklavalarında dolaştırırken dudaklarımı ensesine indirdim.
Aniden huylanıp hareketlendiğinde kısık sesle homurdanıp yüzünü yastığa gömdü.
Haline gülüp hınzırlığa başladım.
Tırnaklarımı sürterek bedeninden indirdim ve elimi eşofmanının iplerinde dolaştırmaya başladım.
"Lena.." diye mırıldandığında yüzü yastığa gömülü olduğu için sesi boğuk çıkmıştı.
Elimi eşofmanının içine soktuğumda başını kaldırıp yüzünü yan çevirdi ve beni öpmeye başladı.
Bundan nefret etmem lazımdı. Sabahtı. Yüzümüz yıkanmamış, dişimiz fırçalanmamıştı ama ben tiksinmedim.
Aksine zevkle inledim.
Sağ eliyle yanaklarımı sıkarak dudaklarımı öne çıkardı ve ağzım balık şeklindeyken o bundan daha fazla zevk almışcasına emmeye başladı.
Bayılıyordu dudaklarımı büzmeye.
Dudaklarımı araladığımda dilini damağıma sürttü.
Avcumu boxerının üzerinden erkekliğine sürtmeye başladığımda dönüp sırtını yatağa yasladı ve elini belime koyup beni kendine doğru çekti.
Öpüşürken ben bir yandan onun erkekliğini okşuyordum.
Duramıyordum. Ona dokunma isteğim çok fazlaydı, kendimi durduramıyordum.
Durdurmak zorunda da değildim.
Parmaklarımı yavaşça boxerının içine soktuğumda nefesi sıkışmış gibi beni öpmeyi kesti. Erkekliğinin ucuna dokunduğumda delirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HIZ |Yarı Texting|
Short Story0545*******: O motor yarışlarını kazanmanın tek bir sebebi var biliyorsun değil mi? Arden: Neymiş o tek sebep? 0545*******: Benim katılmamam. *Kurgu her anlamda yetişkin içeriktir. Şiddet, küfür, +18 vardır.* *Bu kitap, benim için bir kurgudan dah...