HIZ|22

12.2K 868 972
                                    

Çok çok ama çok heyecanla beklediğim bölümlerden biriydi.

Siz bu kitabın tek dönüm noktasını Arden ile yarışacağı gün sanıyorsunuz.

Yanılıyorsunuz.

Keyifli okumalar..

~°~

Dün, yani görüntülü konuşma yaptığımız gün Arden bana doğru düzgün yazmamıştı ama gece ben uyurken bir sürü mesaj atmıştı.

Senay ile beraber kahvaltı yaparken dün gece Arden'in yazdıkları aklımda dönüp duruyordu.

Arden: Sevgilim yarınki yarışın canlı olacak.

Arden: Soracağını bildiğim için söylüyorum. Evet ben ayarladım.

Arden: Şu an dediğim her şeyi yarın itiraz etmeden yerine getirmeni istiyorum.

"Daldın?" diyen ses ile omuzlarımı silktim.

"Son tur. Biraz heyecanlanmış olabilirim."

Hayır, Arden'in dedikleri aklıma takılmıştı.

"Ben de yanında olacağım elimden geldiğince." diyen Senay'ın masanın üstündeki elimi sıktığını hissettim.

Güldüm. İyi ki vardı.

Kahvaltıyı bitirdikten sonra masayı toplamaya başladık.

Telefonun ekranını açıp baktığımda mesaj olmadığı gördüm.

Neler oluyordu?

Mutfakta işimiz bittiğinde hazırlanmak için odalarımıza geçtik.

Dolabımın karşısına geçtim.

Arden: O güzel teninin hiçbir yeri açık kalmayacak. Bütün vücudunu kapatacak şekilde giyinmeni istiyorum.

Yazdıkları hala aklımda yankılanırken dolaptan uygun bir şeyler çıkardım.

Saçlarımı olduğu gibi bırakıp altıma siyah botlarımı giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımı olduğu gibi bırakıp altıma siyah botlarımı giydim.

Üstümdeki boğazlıydı. Yarışta yüzümde kask olacağı için açık kalan tek yer ellerim kalıyordu. Siyah motor eldivenlerimi taktığımda da tamamdım.

Odadan çıktığımda Senay'ı kapının yanındaki pencereden dışarıya bakarken gördüm.

Yanına gittiğimde bana eliyle dışarıdaki siyah arabayı gösterdi.

Arden: Seni ben evinden kendi aracımla aldıracağım. Arabam siyah, ön yolcu koltuğu kapısında kırmızı renkte büyük bir şekilde A. S. harfleri var. Benim aracım olduğuna emin ol. Plakasını da atacağım zaten.

HIZ |Yarı Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin