Halt i Will zapakowali swoje rzeczy i ruszyli do zamku Araluen.
W trakcie swojej podróży Will zadał pytanie Haltowi :
- Halt?
-Hmm?
- Mógłbyś kupić brązową farbę, albo cokolwiek co farbuje na brązowo?
Halt trochę zdziwiony, zmrużył oczy i zaczął go taksować swoim spojrzeniem :
- A po co ci coś co farbuje na brązowo?
- Bo ja nie chcę być czarnym wilkiem. Nie chcę być tobą tylko sobą!- wyjaśnił Will.
- Nie podobam ci się?- spytał Halt udając obrażony ton.
Will trochę zlękniony, bo rozgniewał Halta zaczął sie szybko tłumaczyć :
- Nie... tylko ja... no ja to ja, a ty to ty, więc...no... przez głupie zachcianki Crowleya nie czuję się już sobą tylko jakbym był uwięziony w innym ciele. I te spojrzenia innych osób... ja tego nie chcę!
Halt przez dłuższy czas milczał, aż w końcu powiedział :
- Rozumiem o co ci chodzi...ale czy ty chcesz, żebym ja farbował wilka na brązowo?
Will zmarszczył brwi, gorączkowo myśląc.
Rzeczywiście trochę to głupie. Ale...
- Tak.- odpowiedział.
Halt zatrzymał Abelarda, a Will był zmuszony zrobić to samo z Wyrwijem.
Po czym starszy zwiadowca się spytał :
- Czy ty masz mnie za szaleńca?
Will przez chwilę milczał, jakby się głęboko nad tym zastanawiając po czym odpowiedział :
- Tak.
Halt posłał mu gniewne spojrzenie pod którym Will, gdyby był w tej chwili wilkiem, to najchętniej by podkulił ogon i by uciekł.
- Nie, nie kupię ci żadnej farby. To jest po prostu szaleństwo. A jak masz pretensje to do Crowleya a nie do mnie. Jak ci się uda ściągnąć jego ducha tutaj i go przekonać żeby cię odmienił to dobrze, ale tak nawiasem mówiąc, to to jest całkiem niemożliwe, więc... koniec tej dyskusji i ruszamy dalej.- po tych słowach Halt puścił Abelarda pełnym galopem.
A Will?
A Will nie mając wyjścia poszedł w ślad za swoim mistrzem, chociaż musiał przyznać, że podążył by najchętniej w innym kierunku.
I miał on już mały plan jak tu wrócić do normalności.
C.D.N.
CZYTASZ
Szpiego-zwiadowca 3 [ ODWIESZONE]
FanfictionA więc... zacznijmy od tego, że skandianie przybywają do Araluenu i proszą o pomoc, gdyż Erak został porwany przez Arydów dla okupu. Oczywiście król posyła na pustynne tereny Willa i Nika oraz Halta i Evanlyn. Will i Niko są już na ostatnim roku nau...