Ben yaşarken ruhum öldü içimde.
Nil evde vicdanı ile girdiği savaşta mağlup olurken Müge'nin telefonu çalmıştı.
"Efendim Vedat?" demesi ile Nil'de ayağa kalktı.
Müge biraz dinledikten sonra 'Ben sana fotoğraf atacağım o fotoğrafta ki serumu kullansın' diyerek telefonu kapattı.
Nil, Müge'nin yüzüne bakarken 'Merak etme yenge bir şey yok' diyerek telefonundan bir şeyler yaptıktan sonra yerine geri oturdu.
Geride herkesin yaptığı tek bir şey vardı. Beklemek...
Ertesi Gün
Gurur Rusya'ya inmişti Vasili'nin evinin önünde çalılıkların arkasında durarak, kulağındaki kulaklığa konuştu.
"Hiç bir çocuk, kadın, yaşlıya zarar gelmeyecek. Vasili'yi de ben halledeceğim." diyerek direkt eve doğru gitmeye başladı.
"Abi abi dur!" diyen Vedat da peşindeydi.
"Giriyoruz Vedat." diyen Gurur önüne çıkanı vuruyordu.
Kapının önüne gelince Vedat elinde ki maymuncuk ile kapıyı açarak geri çekildi
"VASİLİ!" diye bağırarak eve girdi. Masada yemek yiyen Vasili ve ailesi ayağa kalktı.
'где мой сын (oğlum nerde)' diye sordu bütün ciddiyetiyle
'Эй, турок, я не понимаю, о чем ты говоришь (Hey Türk neden bahsettiğini bilmiyorum) diyen Vasili ile Gurur daha çok sinirlenmişti.
'Хорошо (peki)' diyerek Vasili'nin büyük oğlunu vurmuştu.
'Каждый час, когда мой сын Василий, который приедет сегодня, не приезжает, умирает член его семьи. (Oğlum bugün gelecek Vasili gelmediği her saat başı ailenden bir kişi ölür. ) diyerek koltuğa oturdu.
4 saat geçmiş Vasili'nin 3oğlunu ve en yakın korumasını vurmuştu.
'Терпение кончается следующая девушка Василия (Sabrım tükeniyor Vasili sıra kızında) dedi.
Vasili telefonunu çıkartarak bir şeyler yaptıktan sonra 'Привозят его сына Карахана, но есть кое-что (Getiriyorlar oğlunu Karahan ama bir şey var)
'Какие (Ne!)' diye sordu sertçe.
'Дмитрий не может говорить (Dimitri konuşamıyor) dedi. Gurur anlamadan baktı.
'Кто такой димитрий (Dimitri kim)' diye sordu ve Vasili korktuğu cevabı vermişti.
'Знаешь, мальчик, мы в России, да? (Oğlum, Rusya'dayız farkındasın değil mi?)' deyince Gurur Vasili'nin yüzünün yumruk attı.
'Его зовут асиль (onun adı Asil)' diyerek geri çekildi. Oğlun konuşamıyor ne demekti.
'Семь лет с ним никто не разговаривал, обо всем позаботилась Надя. (Yedi yıldır kimse onunla konuşmadı her şeyi ile Nadya ilgilendi)' deyince Gurur bir şey demedi.
Silahını Vasili'ye doğru sallayarak 'Я не убью тебя, ты будешь умолять меня умереть, но я побью тебя после отдыха (Seni öldürmeyeceğim bana ölmek için yalvaracaksın ama ben seni dinlene dinlene döveceğim) demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIM OL
Teen FictionGurur ve Gül geçen iki günde birbirine iyice alışmış, kaybolan yılların hasretini gideriyorlardı. "Gülüm hadi sen şimdi uyu annenle benim biraz işimiz var." Diyerek kızının saçlarını öptü. Gül kollarını babasının boynuna sarıp heyecanla yüzüne baktı...