-
-
-
-Esok harinya aku dengan Yoomin pergi ke sekolah seperti biasa. Keadaan kelas aku pun riuh macam biasa. Buat masa sekarang ni aku memang tak jumpa kawan sekelas aku lagi. Memang aku takda kawan lagi. Life aku dalam kelas cuma ulangkali pelajaran then baca buku. Thats all.
Doyoung pun masuk dalam kelas dengan kawan kawan dia.
"Annyeong Yoojung-ah!" Tegur Doyoung sambil letak beg dia kat sisi meja. Aku cuma mengangguk tanpa balas apa apa.
"Jom pergi bar snack, nak?" Soal Doyoung. Aku menggeleng.
"Kajja." Doyoung terus tarik tangan aku.
"Yah Doyoung-ah!" Aku terikut tarikkan dia. Penat betullah aku kalau macamni hari hari.
Satu sekolah tengok je Doyoung tarik tangan aku. Puas aku mintak dia lepaskan. Tapi dia pegang, kuat.
"Yah Doyoung! Lepaskan!" Marah aku. Makin aku suruh dia lepaskan, makin kuat dia pegang tangan aku. Sampai ke snek bar dia pegang tangan aku.
"Kau nak apa, beli jelah. Aku bayarkan." Ujar Doyoung. Aku dongak pandang dia. Yes dia lagi tinggi dari aku.
"Mwo? Aku dah cakap aku tak nak makan!" Balas aku. Mental jugak lah kepala aku dengan Kim Doyoung ni. Aku nak blah je dari situ. Tapi,
PAP!
Dia pegang tangan aku.
"Aku tak mintak banyak, mintak kau makan je." Ujar Doyoung. Aku toleh pandang dia.
Dengar ayat dia tu dengan nada dia tu buatkan hati aku lembut. Yes aku marah tadi, tapi nada dia tu buat aku rede bila dengar.
"Kajja duduk. Makan dulu lepastu kita masuk kelas okay?" Ujar Doyoung. Aku mengangguk.
"Kau nak apa?" Soal Doyoung
"Aku nak masuk kelas." Jawab aku.
"Waegurae?" Soal Doyoung lagi. Aku jeling je mamat ni. Doyoung pandang aku, aku pandang keliling aku.
Semua pelajar pandang aku dengan Doyoung. Problem nya Doyoung ni dahlah kingka kat sekolah ni. Aku tak nak si Hwamin tu serang aku lagi. Merimaskan. Doyoung pandang keliling dia.
YOU ARE READING
[ C ] Buaya Darat Classmate Aku
Fanfiction[ KIM DOYOUNG FANFICTION ] Park Yoojung yang tak sengaja mencabar seorang buaya darat iaitu Kim Doyoung. Aku takkan percaya dengan lidah buaya! Start : 05/05/2021 End : 05/08/2021 Status : complete ✅ © ayamgoleknyah #1 treasure [ 02/08/2021 ] #1 kim...