23

1.1K 166 39
                                    

----

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-
-
-
-

"Bagi aku lah!"

"Aku! Aku dapat dulu!"

Hah sudah, bila berbaik ni. Hari hari aku hadap diorang bertekak sebab nak ambil makanan kat kantin je.

"Yah! Biar aku ambil dulu." Ujar aku lepastu aku tolak diorang berdua ketepi. Besar besar gaduh err.

"Ni semua salah kau, yeojachingu aku dah marah." Ujar Doyoung sambil menyiku lengan Jeongwoo.

"Mwo? Aku? Kau yang tak reti mengalah dengan aku." Balas Jeongwoo.

"Nah ambil sorang satu ye. Dah dah jom makan." Aku hulur dulang makanan sorang satu kat diorang. cepat cepat aku tolak diorang supaya jalan duduk. Bila makan, memang diam jelah diorang.

"Nah, makanlah." Jeongwoo meletakkan daging kat atas dulang makanan Doyoung.

"Aku diet, tak boleh makan banyak sangat daging." Jawab Doyoung and letak balik daging kat dulang makanan Jeongwoo.

"Oh takpalah aku bagi Yoojung jelah." Jeongwoo nak ambil daging and letak kat pinggan aku.

"Yah! Bagi aku je." Pantas Doyoung ambil semula daging dari dulang makanan Jeongwoo. Terus masuk mulut dia je.

Eleh jeles lah tu kalau Jeongwoo bagi aku daging hahahaha. Comel je Doyoung ni. Jeongwoo tergelak. Aku pun ikut gelak.

-
-

Selesai makan aku jalan tengah tengah diorang sambil peluk lengan diorang.

"Yah! Pergi sana lah kau Jeongwoo." Doyoung tolak Jeongwoo daripada lengan Jeongwoo dipeluk aku.

Jeongwoo jelir lidah dia kat Doyoung. Tergelak aku tengok diorang berdua ni bergaduh. Macam budak budak. Agaknya dulu mesti Dayeon happy gila sebab diorang berdua ni.

Di dalam gembira ketawa mereka bertiga, ada yang melihat kebahagiaan mereka dengan begitu benci sekali. Sejeong yang tengok dari jauh. Mengenggamkan tangannya.

"Dedua sekali kau nak eh sundal?" Ujar Sejeong sendiri.

"Tunggulah kau perempuan. Aku takkan diam diri tau." Bebel Sejeong sendiri.

-
-
-
-

Loceng balik telahpun berbunyi. Disebabkan kelas aku harini ada kelas tambahan, jadi kitaorang semua balik lambat sikit. Kelas lain dah balik awal dah. Aku kemas beg aku. And capai telefon aku. Baca mesej dari Sejeong.

"Kajja pergi makan nak?" Soal Doyoung. Lama aku baca mesej dari Sejeong.

'Jom lepak. Aku belikan tteokbokki. Tunggu kat tasik Byeomri. Nanti aku sampai.'

"Aniy, aku nak jumpa Sejeong jap." Aku capai beg aku. Doyeon terdengar and pandang Yoojung.

"Wae?" Soal Doyoung lagi.

[ C ] Buaya Darat Classmate Aku Where stories live. Discover now