-
-
-
-Harini hari last sekolah, lepastu dah mula cuti seminggu. Kalini mama hantar aku dengan Yoomin. Sampai je kat sekolah, aku dengan Yoomin jalan sekali nak naik kelas masing masing.
"Yoomin, bolehlah jom teman aku." Rayu aku kat Yoomin. Aku nak dia ikut aku sekali pergi bercuti tu.
"Aniyo." Balas Yoomin yang memang menyakitkan hati aku. Takkan aku nak pergi sorang sorang ek? Aku takut sia.
"Jomlah teman aku Yoomin!" Renggek aku.
"Kalau aku ikut, aku dapat apa?" Soal Yoomin.
"Aku belanja makan. Nak?" Balas aku. Yoomin terdiam memikirkan pelawaan aku.
"Okay, aku ikut. Tapi sebab nak kau belanja makan je okay!" Balas Yoomin.
"Yeahhh!! Gomawo Yoomin-ah!!" Aku terus peluk Yoomin lepastu cium pipi dia sekilas.
"Yah yah yah!! Jugule?!" Yoomin menolak aku. Tanpa berkata apa apa lagi, aku terus lari meninggalkan dia. Happy nak mampus rasa. Sekurangnya aku tak rasa kekok nanti. Ada adik aku.
-
-"N-nae? Yoomin ikut sekali?" Soal Doyoung. Aku mengangguk.
"Takpalah, boleh jugak. Sekurangnya kau tak rasa kekok nanti." Balas Doyoung sambil tersenyum gosok kepala aku. Aku cuma balas senyuman dia.
"Mian, kalau lepasni aku buat kau kecewa dengan aku." Getus hati Doyoung sambil mengusap perlahan rambut Yoojung.
Tak lama lepastu Uncle Jimin pun masuk. Sesi pembelajaran pun bermula.
-
-Masa rehat, aku rehat dengan Sejeong and Jeongwoo. Sebab Doyoung pun rehat dengan Yedam semua.
"Yoojung, cuti sekolah ni ada apa apa plan ke?" Soal Sejeong.
"Huh? Aku, aku bercuti dengan Doyoung." Jawab aku sambil menggaru kepala aku yang tak gatal.
"Mwo?" Jeongwoo pandang aku.
"N-na-nae? wae?" Soal aku kat Jeongwoo. Dia macam terkejut sangat.
"Bercuti? Berdua?" Soal Jeongwoo lagi.
"Aniy, adik aku ikut sekali. And Yedam, Jaehyuk dengan Junghwan pun pergi. Rasanya yeojachingu Yedam pun pergi." Jawab aku. Jeongwoo terdiam.
"Hati hati." Balas Jeongwoo pandang aku. Aku mengangguk. Kenapa Jeongwoo suruh aku hati hati? Sejeong pandang Jeongwoo dan Yoojung tak puas hati.
"Hi korang, boleh tak Doyeon makan sekali?" Sapa Doyeon.
"Kajja makan sekali." Jawab aku. Doyeon mengangguk dan duduk kerusi sebelah aku.
"Oh ni lah kan pelajar baru kelas kau kan Yoojung?" Soal Sejeong. Aku mengangguk.
"Hah nae, Sejeong imnida." Sejeong hulur tangan ke arah Doyeon.
YOU ARE READING
[ C ] Buaya Darat Classmate Aku
Fanfiction[ KIM DOYOUNG FANFICTION ] Park Yoojung yang tak sengaja mencabar seorang buaya darat iaitu Kim Doyoung. Aku takkan percaya dengan lidah buaya! Start : 05/05/2021 End : 05/08/2021 Status : complete ✅ © ayamgoleknyah #1 treasure [ 02/08/2021 ] #1 kim...