15

1.3K 181 14
                                    

----

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-
-
-
-

DOBBY!

Aku pejam mata, menggigil badan sebab terlampau takut.

DUSH!

Doyoung menarik jay dan memberi tumbukkan.

"JUGULE?!" Doyoung menumbuk Jay lagi. Kawan kawan Doyoung yang lain tarik Doyoung. Memang Doyoung tak boleh kawal diri sendiri.

Jay cuma terduduk sambil menahan sakit. Jake dan Sunghoon cepat cepat dapatkan Jay. Jay terus meludah darah daripada mulutnya dan menglap darah dengan tangannya.

Doyoung mendapatkan yoojung.

"Yoojung?" Doyoung menarik Yoojung.

Aku menepis tangan doyoung. Sumpah aku takut.

"Hajima!" Ujar aku yang masih memejam mata.

"Ni aku Dobby! Ni aku!" Ujar Doyoung. Aku membuka perlahan mata aku.

"Dobby!" Aku terus peluk Doyoung. Perlahan Doyoung membalas pelukan aku.

-
-
-
-

Selesai lawatan kat sekolah tu, kitaorang menuju ke sekolah semula. Aku pakai baju hoodie Doyoung. Sebab baju aku terkoyak. Aku tengok tangan aku, kesan lebam. Sakit. Aku cecepat lap airmata aku. Lemah betul eh aku ni.

Doyoung pegang tangan aku.

"Mian." Ujar Doyoung. Aku cuma pandang ke luar tingkap. Kejadian tadi buatkan aku fobia. Sumpah aku fobia. Doyoung tenung lebam pada tangan aku.

Perlahan dia menarik aku baring pada dadanya. Aku genggam tangan dia kuat. Dalam pikiran aku terbayang bayang kejadian tadi. Kalaulah Doyoung tak datang tadi, aku tak tahulah apa jadi dengan aku.

Aku taknak sampai mama, papa, Yoomin and Uncle Jimin tahu pasal ni. Aku pun dah pesan dengan Doyoung supaya rahsiakan benda ni.

Doyoung menghembus nafas berat. Dia sendiri pun tak sangka akan jadi macam ni.

-
-

Situasi masa Yoojung ditarik masuk ke dalam stor kosong itu. Daniel nampak.

"Tu bukan Yoojung? Jay? Omoo, Doyoung!" Gelabah Daniel berlari panggil Doyoung.

Doyoung yang sedang duduk kat bangku sekolah tu sambil minum air dengan kawan kawannya yang lain.

"Doyoung!" Panggil Daniel yang termengah mengah.

"Wae?" Soal Doyoung.

"Aku nampak Jay tarik Yoojung masuk stor kosong! Ppali Doyoung-ah! Jay dah gila dah tu!" Ujar Daniel.

"Jinjja?!"

Doyoung terus berlari menuju ke stor kosong tu. Diikuti kawan kawannya yang lain.

[ C ] Buaya Darat Classmate Aku Where stories live. Discover now