-
-
-
-
Hari sebelum exam. Aku dengan Doyoung buat study group kat hospital."Nak lagi." Ujar Doyoung yang sibuk buat latihan. Aku pulak dok baca nota. Memang aku kena suap buah anggur kat dia. Dia ingat dia putera ke? Nak tak nak aku suap jelah buah anggur kat dia.
"Sedapnya buah anggur ni. Tapi macam tawar sikit. Tak manis." Ujar Doyoung lagi.
"Aikk, buah anggur takkan tawar? Asal pulak?" Aku petik satu buah anggur tu then makan. Manis je okay.
"Sebab yang manis semua awak dah ambil." Balas Doyoung sambil wink kat aku. Lahhhh pickupline.
"Sakit sakit pun sebok nak pickupline." Bebel aku.
"Tak cair ke?" Soal Doyoung. Aku geleng. Mencebik mulut si Doyoung.
-
-
-
-Final exam telahpun bermula. Masa untuk buktikan kat mama papa yang aku boleh berjaya. Aku nak masuk universiti sama sama dengan Doyoung. Lepastu kerja, kumpul duit sama sama and kahwin.
"Peperiksaan dimulakan sekarang." Ujar Uncle Jimin.
Suasana exam, semua pelajar fokus dengan kertas peperiksaan masing masing. Doyoung terpaksa jawab exam kat hospital. Tak kisahlah tu, asalkan sekarang ni aku bahagia dengan life aku. Aku ada kawan, namjachingu. Semuanya baik baik. Oh ye otw dapat adik ipar jugak.
-
-
-Before final exam days 2.
Still buat study group dengan Doyoung.
"Yeahhh sayang saya masak spagetti untuk saya." Ujar Doyoung sambil tepuk tangan. Dia ingat dia comel ke?
"Yelah, dah sayang saya ni mintak saya buatkan spagetti." Balas aku, langsung aku bukak nota aku.
"Macam mana tadi kat sekolah? Ada yang usya kau tak?" Soal Doyoung.
"Siapa je yang berani usya yeojachingu Kim Doyoung ni?" Soal aku semula kat Doyoung.
"Yelah sebabtu tanya. Kalau ada yang berani nak usya kau. Memang aku pukul je dia." Balas Doyoung. Eleh ingat gangster lah tu, dah terlantar kat hospital pun sibuk nak pukul orang lagi.
-
-Before final exam days 3.
Jeongwoo, Doyeon join buat study group dengan Doyoung. Macam biasa Doyoung tak pernah hormat orang single.
"Harini last study group, lepastu kita freedom!" Ujar si Doyeon happy.
"Yeahhh boleh kahwin!" Balas Doyoung sambil pandang aku.
"Yah yah yah! Kerja pun takda nak kahwin apanya." Nyampuk si Jeongwoo. Antilah tu kitaorang nak sweet. Doyoung gelak je.
"Dah! Belajar!" Marah Jeongwoo
YOU ARE READING
[ C ] Buaya Darat Classmate Aku
Fanfiction[ KIM DOYOUNG FANFICTION ] Park Yoojung yang tak sengaja mencabar seorang buaya darat iaitu Kim Doyoung. Aku takkan percaya dengan lidah buaya! Start : 05/05/2021 End : 05/08/2021 Status : complete ✅ © ayamgoleknyah #1 treasure [ 02/08/2021 ] #1 kim...