23. Přespávačka

63 7 4
                                    

Se Skočem jsme zůstali v obýváku a Jane se vypařila, že nám prý udělá večeři. Jane bavní pořád a organizovat večírky. Skoč si myslí, že za našemi zády něco vymýšlí. Prý normálně moc nevaří. Začínám mít strach co tak dlouho kde dělá.

Nějakou dobu už tu se Skočem sedím a díváme se různě po obýváku, bez toho aby se naše pohledy střetli. Chtěla bych vědět co se stalo, to beze všeho. Jenže to z něj nechci ani dolovat. Tak jsem ticho a prohlížím si asi už po páté vázu, která stojí na parapetu. 

Jak se začíná stmívat tak dostává nový a tmavší odstíny, ze zeleno modrých vzorců se stává tmavě zelená až černá a s modrou je to stejný. Potom jsou po obýváku spíše jen kýčovitý cetky. Občas sem tam nějaká fotka, ale jinak nic moc. 

I můj pokoj v děcáku měl příjemnější atmosféru. Tohle podle mě nebude práce Jane, nýbrž Angeliky a nebo Drewa. Z neúprosného ticha nás dostane až Jane. Poslala nás nahoru do Skočova pokoje. 

Vypadá to tu jinak, uprostřed je postavená pevnost. Zdi jsou udělaný z dek a vevnitř je to vystlaný polštářky, pod kterými se rozprostírá madrace. Je zde připravený i noutbook, nejspíš na nějaký film. 

Podepřela jsem Skoče opírajícího se o dveře a šla s ním k doupěti. Pomohla jsem mu, se opatrně posadit. Zvedala jsem se že půjdu za Jane, abych ji poděkovala. Jenže mě Skoč chytil za ruku a přitáhl si mě k sobě na madraci.

Lehla jsem si teda vedle něho. Koukal do stropu doupěte a já pozorovala jeho. Malí světýlka, ale nedostačně ozařovali jeho obličej, na to abych vyčetla jak mu je, co cíti... Prostě abych zjistila cokoliv.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 03, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Závod mého životaKde žijí příběhy. Začni objevovat