1

10.4K 282 147
                                    

Lise yıllarımın en başında, asla sona ermeyeceğini düşündüğüm, bağlarımızın kuvvetli olduğu bir arkadaş grubu edinmiştim.

Biz farklıydık. Eğlenceliydik, komik, heyecan doluyduk. Arkadaşlarım konusunda o kadar şanslıydım ki, hayattaki tüm şansımı belki de onları bulurken kullanmıştım.

Onları merak ediyorsunuz değil mi? Öyleyse tanıştırmaya başlayayım.

Kim Ji Soo
O çok güzel bir kız, hatta o kadar güzelki bazen ona hayran hayran baktığım oluyor.

Ailesine destek olmak için farklı işlerde çalışıyor, kardeşlerine bakmak için gerçekten çok çabalıyor, hem iyi bir arkadaş hem de ailesi için çok iyi bir evlat.

Park Chae Young
Biz çıkmazdayken bizi en çok destekleyen odur. Her daim rahat davranır, asla kötü düşünmeyi sevmez. Grubumuza umut vermekte çok iyidir.

Chaeyoung güzel olmasına güzeldir, ama erkeklerin onda çekici bulduğu şey zekasıdır. Chae, zekasını sonuna kadar kullanan bir kızdır. Derslerde de bu kadar iyi olsa keşke.

Okuldaki tüm erkeklerle bir geçmişi olmuştur, çok çabuk sıkılan biri olduğundan zaman zaman erkek arkadaşlarını aniden terkedebiliyor, yeni birini bulması da fazla uzun sürmüyor.

Lalisa Manoban
Gruptaki herkesle çok samimi olsakta, Lisa her zaman benim için çok farklıydı, her sorunumu ilk önce ona anlatırdım, beraber düşünür,  kararlaştırır, kesin bir sonuca varırdık. Bir arkadaşta güvenilirlik en önemli özelliktir, Lisa çok açık sözlü biri olsa da kimsenin sırrını bir başkasına anlatmaz.

Lisa, Jisoo ya da Chaeyoung gibi erkeklerin dikkatini çeken biri değildi. Onun gözü de Jungkook'tan başkasını görmüyordu zaten. Yıllardır kör kütük aşıktı, ama hiç karşılık alamıyordu, Jungkook fark etmiyordu çünkü.

Kim Seok Jin
Grubun neşe kaynağı, her daim komik ve güleçtir. Yaptığı esprilere sadece kendi güler, biz gülmezsek gülmemiz için zorlardı. Egoist görünür ama özünde çok tatlıdır.

Kendisini çok beğeniyor. Olması gerekende bu değil mi zaten? Kendiyle barışık olması, kendini beğenmesi çok güzel şeyler. Jin, Jisoo'dan hoşlanıyor ama bunu kimsenin bilmesini istemiyor. Çünkü arkadaşlıklarının bozulması onu çok üzer.

Jeon Jeon Gguk
Hayattaki tek amacı bilgisayar oyunlarını en iyi şekilde oynamaktır. e-sporcu ve iyi bir oyuncudur. Grupta asosyal biri gibi davranıyor, oyun oynamaktan bizimle vakit geçirmeye zamanı kalmıyor.

Babasının bir internet kafesi var ve zamanının çoğunu oyun arkadaşlarıyla beraber orada geçirir. Jeon Gguk çok utangaç bir çocuktur.

Park Ji Min
Grubumuzun sevimlilikte master yapan tatlı bir üyesi. Sinirlense bile çok sevimli görünüyor.  Jimin de Chaeyoung'tan hoşlanıyor ve belli etmeye de çabalıyor. Ama kalbi her seferinde kırılıyor çünkü Chae'nin hayatında hep başka erkekler var.

Sinirlendiğinde minik ellerini yumruk yapıp  yüzünü buruşturuyor, gördüğüm en tatlı şey.

Kim Tae Hyung
Klasik bir kötü çocuk. Tüm kızların gözbebeği, hepsini parmağında oynatıyor. 'Az kelime çok iş' düşüncesini savunuyor. En yakınıyla bile flört edebilecek kapasitededir. Bu kadar umursamaz biri gibi görünürken derslerinde inanılmaz başarılıdır. Baskıcı bir aile, onu başarılı bir öğrenciye dönüştürdü. Annesi gibi avukat olması isteniyordu.

Annesi ikinci evliliğini yaparak Taehyung'u istemese de yanına aldı, şimdi Taehyung'un bir üvey ağabey bir de üvey babası var. Araları hiç iyi değil.

Ben, Kim Jennie
Busan'da mutlu bir hayatım vardı, annem ve babamla lüks bir semtte yaşıyorduk. Babam tanınan bir şirketin başarılarıyla anılan ceosu Hyun Suk'tur. Annem Kim Suzy ile beraber şirketimizde yıllarca iyi işler yaptılar, ancak küçük bir hata yüzünden iflas ettik ve beni daha iyi yaşayabilmem için Seoul'deki büyükannem Ju Kyung'un yanına gönderdiler. Büyükannem genç ruhlu ve eğlenceli bir kadındır, dertlerimi, sorunlarımı ona rahatça anlatabilirim.

Akademik olarak son derece başarılı bir öğrenciyim. Sayısal alanda birinciliği asla kaptırmam. Okulda başarılarımla tanınan biriyim, bu beni gururlandırıyor.

🪄

Merhaba hikayenin devamı çok yakında gelecek lütfen kitaplığınıza ekleyin ve yeni bölüm geldiğinde anında buraya gelin. Güzel bir kitap olacağını düşünüyorum.

Vote verin lütfen. Sizi seviyorum canlarım sorunuz varsa şimdiden sorabilirsiniz.💖

Teen | Taennie Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin