Taehyung
Jennie kileri toplamaya gittiğinde bizimkilere çoktan buraya gelmemelerini söylemiştim.
Jennie yok ama Bangtanpink Ayol
Siz, Chaeyoung, Jin, Jimin, Lalisa, Jisoo, Jungkook.
'Lalisa' tarafından bu gün kuruldu.
Siz : Jennie'nin dinlenmesi gerekiyor, gelmenize gerek yok. Yarın görürsünüz, şu anda iyi hissediyor.
Jennie'yi bekleyemedim, çok uykum vardı. Onun yatağına girip uyumaya çalıştım, işi bittiğinde odaya girdi ve bana uzun uzun baktı. Daha yakınıma gelerek sahte uykumu izlemeye başladı. Kalkmak için hareket ettiğinde onu her seferinde yakaladım.
Yanıma uzandığında elini tuttum, ve öylece uyuduk.
🪄
Sabah olmuştu, gözlerimin ilk gördüğü şeyin Jennie olması, çok farklı bir histi. Ondan hoşlanmaya mı başlıyordum bilmiyorum ama, ona bakınca tuhaf hissediyordum.
"Bir gün olurda onunla barışırsak asla arkadaş gözünden başka bir gözle bakmayacağım. Bana canını acıttığımı söyledi ya o yüzden."
Jennie'nin bu sözlerini hatırlayıp kendime kızıyordum. Beni sonsuza dek arkadaş olarak görmesi.. garip geliyordu. Bunca zaman zaten arkadaştık ama artık bir şeyler olması gerekiyormuş gibi hissediyordum.
Yavaş yavaş gözlerini açıyordu, ben de hemen gözlerimi kapattım, uyuyormuş gibi yaptım. Yarı aralık gözlerimle onu izliyordum.
Kalkar kalkmaz gözleri kocaman açıldı ve yataktan fırladı.
Kıyafet dolabındaki formalarını ve çantasını alıp odadan hızla çıktı.
Yanımda üzerini değişecek hâli yoktu zaten.
Yataktan kalkıp yatağı düzelttim, odasında gezinmeye başladım. Kalkar kalkmaz kaçması çok komikti, gülümsemeden edemedim.
Ağır adımlarla odasında gezinirken, mantar panoda asılı olan küçücük bir fotoğraf gözüme takıldı. Bu fotoğraftaki güzel kız, oydu. Bence fotoğrafı alsam farketmezdi, bende aldım. Bunu neden yapıyordum? Bilmiyorum, ama yapıyordum işte.
Fotoğrafı aldıktan sonra, minik hırsızlığım hiç yaşanmamış gibi aşağıya indim. Güzel bir koku vardı, yeşilliklerin saçtığı bir koku.
Bana sandviç yapmış, kendisi sağlıklı beslenen biri olduğundan bana da kendi atıştırmalığından hazırlamıştı.
"Uyanmışsın, sana atıştırmalık hazırladım. Karnını doyurduktan sonra okula gideriz."
Telefonunu ve bir kaç önemli okul malzemesini almak için üst kata çıkıyordu.
O kadar acıkmıştım ki sandviçi kocaman ısırdım.
O geldiğinde sandviçi çoktan gömmüştüm.
"Hadi gitmiyormuyuz?"
🪄
Sonunda okula vardığımızda Jennie'ye önden gitmesini söyledim. Onun uğurlu atıştırmalıklarını almak için markete gidecektim.
Markete girdim ve alacağım her şeyi aldım. Mutlu mesut marketten çıkarken arkamdan bir ses duydum.
"Jennie'ye mi alıyorsun?"
Arkamı döndüm, bu Jongin denen psikopattı.
"Seni bulduğum iyi oldu, ben seni bulmadan sen bana geldin." dedim ve yavaşça ilerleyip sert bir kafa attım. Ergenlik hormonlarıma sahip çıkamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teen | Taennie
RomanceElimdeki telefonun yere düşmesiyle kulaklığın kablosundan ayrılması bir olmuştu. Artık ses kulaklıkta değildi. Tamamlandı. 23.06.21