32

1.6K 102 14
                                    

Taennie etiketinde birinciyiz🥺💞

Yolculuğumuz kısmen eğlenceli geçiyordu. Kafamı Taehyung'un omzuna koymuştum ve camdan dışarıyı izliyorduk.

"Oha! Neler oluyor anlatın hadi?"

"Ne?" kafamı Taehyung'un omzundan kaldırıp, bizimle konuşan Jin'e döndüm.

"Ben tahmin edebiliyorum." dedi Jisoo.

"Jennie, aval aval bakmasana, Taehyung'la ne iş diye soruyor Jin." Chaeyoung gözlerini açıp anlatmamız için bize ikna edici bakışlar atıyordu.

"O saçma kavganın olduğu gece siz çekip gidince anladım ben." diyen Jungkook olmuştu.

"Biz sevgiliyiz." dedi Taehyung, elimi tutup havaya kaldırdı.

"Evet." diyebildim sadece.

"Ağlayın, Jennie bana ve Jimin'e söylemişti." Lisa konuşuyordu. Bu söylediği şeyin üzerine hepsi birden koluma vurmaya başladı. Chaeyoung elindeki seyahat yastığını Lisa'ya fırlattı.

"Yani herkesten beklerdim de senden beklemezdim. Lisa'ya anlatıyorsun hatta Jimin'e bile, ama bana anlatmıyorsun." Jisoo ellerini ağzına götürmüş üzgün bir tavırla konuşuyordu bir yandan o da omzuma vuruyordu.

"Ya! Neden dövüyorsunuz sevgilimi?" derken beni kendisine çekip korumaya çalıştı Taehyung.

"Doğru seni de dövmemiz gerekiyor, ama şanslı günündesin ben bu haber üzerine bir şarkı patlatırım."

Teknoloji devimiz Jungkook, çantasından ses bombasını çıkardı ve telefonunu bağladı.

"Sap Baekhyun bey, kusura bakmazsınız değil mi? Sevgilisi olanlar için şarkı açıyoruz ama?" Jimin Baekhyun'la alay ediyordu.

"Bana sap diyene bak Chaeyoung'la-"

"Konuşma al cips ye." Işık hızıyla elindeki cips paketini açıp Baekhyun'un ağzına sıkıştırdı.

Chaeyoung tırnak uçlarına bakıp, umursamazca hareket ediyordu.

"Gençler, Bukchon Hanok'a varmış bulunmaktayız el çantalarınızı toplayın, toparlanın." Bayan Cha'nın sesiyle eşyalarımızı topladık.

Otobüsümüz park edilince indik ve temiz orman kokusunu içimize çekmeye başladık.

"Burası çok güzel bir yere benziyor." dedim.

"Evet Jennie öyledir!" Son Seungwan koşarak yanıma geldi ve koluma girdi.

"Seungwan!" Ona sarıldım ve bizimkilere tanıtmak için elinden tutup bizimkilerin önüne sürükledim. Herkesi onunla tanıştırmış oldum, içlerinden biri sanki Seungwan'ın dikkatini fazlasıyla çekmişti, Baekhyun.

Yanımda sessizce bekleyen Taehyung'u tanıtmadığımı fark edince Taehyung'un elini tuttum ve onu da tanıttım.

"Bu benim sevgilim Taehyung."

"Sehun?" Seungwan Sehun'la ayrıldığımızı bilmiyordu.

Kolunu cimcikleyip kulağına doğru konuştum. "Sus, ben sana anlatacağım."

Taehyung'un tek kaşı kalktı ve bir şey soracakken neşeli bir şekilde söze girdim.

"Hadi, gitmiyor muyuz?"

Hep beraber bavullarımızı kucaklayıp Bayan Cha ve diğer öğrencileri takip ettik.

Bizim için ayrılan tek katlı geleneksel evlere vardığımızda büyülenmiş gibiydim. Çok güzellerdi.

"Ben şu taraftaki evde kalıyorum." Seungwan eliyle kendi kaldığı evi işaret etti.

"Bizde oraya yakın bir yerlere yerleşelim o zaman." dedi Baekhyun.

Teen | Taennie Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin