9

2.8K 154 111
                                    

Gözlerimin dolduğunu görünce, kollarımı sıkan ellerini gevşetti, gözlerim o kadar çok dolmuştu ki göremiyordum. Bir göz kırpışımla gözümdeki yaşlar şelale gibi aktı. Taehyung'un gevşettiği kollarını üzerimden ittim.

"Asla bana yaklaşma Taehyung, sen çok kaba ve kırıcı biriymişsin."

Onu itmemin ardından hâlâ ağlıyorken yanından uzaklaşmak için hareket ettim.

"Ben.." diyebildi ardımdan.

Arkam dönük bir şekilde yerimde durup "Ben seni dinlemeyeceğim." dedim ve yürümeye devam ettim.

🪄

Kantine varmadan önce gözlerimi iyice temizledim ağlamış gibi görünmek istemiyordum.

"Çok beklettim mi seni?" Dedim Jongin'e.

"Hayır, iyi misin Jennie?"

"Evet neden sordunki? Alt tarafı tuvaletim gelmişti." dedim gülerek.

O da bana güldü. Kantine ödemeyi yapmak için yanımdan ayrıldığında, masadaki badem paketini elime aldım.

Geri geldiğinde boş olan elimi tuttu. Ve kantinden ayrılırken, yanımdan geçen Taehyung'un eline, bana aldığı badem paketini tutuşturdum. Geçerken aniden böyle bir şey yaptığım için Jongin ya da bir başkası bunu fark edemezdi.

Jongin beni sınıfıma bıraktı ve kendi sınıfına gitti.

Sırama oturup düşüncelere dalıyorken, O geldi. Elindeki badem paketini sıramın kenarına koydu.

"Bana kızgınsın diye uğurlu atıştırmalığını yemeyecek misin?"

"Sana kızgın değilim. Çünkü benim için bir anlam ifade etmiyorsun." dedim sakin bir şekilde. Kafamı sıradan kaldırmadan.

"Ama sen benim için değerlisin Jen."

"Saçmalıklarını artık dinlemek istemiyorum! Beni neden sinirlendirmeye devam ediyorsun? Neden yapıyorsun bunu!? Daha az önce sen.."

"Asıl sen yapıyorsun Jennie! Bu şey canımı acıtıyor!"

"Senin canını acıtan şey ben değilim. Yediğin tokat!" diye bağırdıktan sonra sadece kendi suyabileceğim bir ses tonuyla, "Canının yanmasını istemiyordum. Sana zarar vermesini istemiyordum." dedim.

Sınıftan gittiğinde masama bıraktığı badem paketini yere fırlattım, içindeki bademler yere saçılırken, her zamanki gibi sinirden gözlerim doluyordu.

Ders başlamayacaktı çünkü boştu. Nöbetçi bir öğretmen gelip "Dışarı çıkabilirsiniz." dedi.

Sonra yerdeki bademleri işaret ederek "bu da ne? Kim yaptı bunu?!" dediğinde herkes bana baktı. Benden başka kimsenin takıntılı derecede badem yediği yoktu çünkü. "Anlaşıldı, Orayı temizliyorsun minik bayan Kim Jennie!" Jisoo yanımda kıkırdıyordu.

Delirecektim bir de bu çıkmıştı başıma. "Oh be tam oldu, ne kadar mükemmel bir gün ama!!" Beden hareketlerimlede bu düşüncemi destekliyor, saçma sapan hareketler yapıyordum ki herkes gülmeye başladı. Yine sesli düşünmüştüm.

Hoca bir bakış atıp sınıf defterini doldurdu ve gitti.

Sınıftakilere dönüp "Ne bakıyorsunuz hadi gidin, boş dersin keyfini çıkarın." dedi Lisa.

🪄

Kızlarda bana yardım etti ve her yeri birlikte temizledik.

"Kantine inelim" dedi Chaeyoung, sürekli birleri acıkıyordu. Ergenlik açlık anlamına mı geliyor?

Teen | Taennie Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin