Bunları söyleyen Taehyung'tan başkası değildi.
"Ne?"
"Kendini kahraman zannediyorsun değil mi? Ne söyledinde sustu? Bu çocuk deli? Ailevi sıkıntıları var? Sorunları var? hangisi?"
"Neler söylüyorsun Taehyung?"
"Bana acıyor gibisin. Bunu yapamazsın çünkü bir korkak olduğun için ben sana acıyorum!"
"Ne korkaklığından bahsediyorsun!?"
"Korktuğun için söyleyemedin öyle değil mi?"
"Neyi söyleyemedim? Seni anlamıyorum."
Söylemek istediği bir şey olduğundan emindim, ama söylemiyordu.
"Eğer benden hoşlanıyorsan, duygularını kendine sakla. Tzuyu'yi seviyorum."
"Biliyorum." dedim kısık bir sesle.
"Biliyorsun madem, bir daha beni korumaya çalışma. Benim çözemediğim bir soru için tahtaya kalkma, benim için mazeretler uydurma. Benimle ders çalışmanı istemiyorum. Bunu müdür yardımcısıyla konuşacağım. Seni etrafımda istemiyorum Kim Jennie. Kendi yoluna bak."
Bunları söyledikten sonra arkasını döndü ve gidiyordu. Ama öylece bana laf edip gidemezdi. Kolunda tutup kendime doğru çevirdim.
"Yine şaşırtmadın beni, ikinci kez senin için yaptığım iyiliğin karşılığını bana bağırarak veriyorsun. Gittiğim için mi korkağım? Söyleyemediğim için mi korkağım? Bana dengesizce davranan sendin! Gitmem seni çok mu üzdü? Şunu unutma Kim Taehyung senden hoşlanmıyorum. Sevgilinle mutlu ol ve ne hâlin varsa gör."
Onu orada bırakarak kendi yoluma baktım, tıpkı söylediği gibi.
Formu vermekten vazgeçmiştim, o saçma geziye gitmeyecektim. Beni etrafında istemiyorsa etrafında olmayacaktım.
🪄
Bahçede bir bankta oturuyordum.
"Formu vermemişsin?" Baekhyun gelmişti.
"Gitmeyeceğim."
"Jennie o aptal için mi vazgeçiyorsun geziden?"
"Sen nereden-"
"Duydum."
Önüme dönüp bahçede gezdirdim gözlerimi.
"Hadi ama Jennie! Lütfen gel, ben geziye senin için gidiyorum."
"İstemiyorum Baekhyun."
"Onun etrafında olmak istemiyorsan benim etrafımda ol."
Ona baktım.
"Lütfen." buna dayanamıyordum. Gözlerini masum bir yavru köpek gibi açıyordu.
"Peki." Birden bana sarıldı, benim kızacağımu düşündüğü için hemen geri çekildi.
"Üzgünüm."
Sonra ben ona sarıldım. "Yanımda olduğun için teşekkür ederim Baeky."
"O Chaeyoung'un lafı yalnız."
🪄
Formu vermek için Bayan Cha'nın yanına gittiğimde Taehyung ve kuyruğu Tzuyu oradaydı. Formlarını verdikten sonra çıkıyorlardı ki Tzuyu'ye güzel bir çelme taktım.
"Napıyorsun be sen?"
"Zaten cikleyip duruyordun, bir de uçmuş oldun fena mı? Tam kuşsun artık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teen | Taennie
RomanceElimdeki telefonun yere düşmesiyle kulaklığın kablosundan ayrılması bir olmuştu. Artık ses kulaklıkta değildi. Tamamlandı. 23.06.21