15

2.1K 118 35
                                    

"Yoongi burada ne yapıyorsun?" dedim şaşırdığımı belli ederek. Elindeki acı kahvelerden birini bana uzattı. "Senin burada olacağını tahmin ederek geldim, sevdiğin içecekten de aldım. İyi yapmışım değil mi?"

"İyi yapmışsın, iyi yapmışsın da, en sevdiğim içeceğin acı kahve olduğunu nereden biliyorsun?"

"Senin hakkında bir şeyler öğrenmek için Jimin'i kullanmış olabilirim." Dedi gülümserken.

Utanarak önüme döndüm, Jimin'i elime geçirirsem bir de ben üzeceğim onu Chaeyoung'un üzerine.

"Hâlâ kutlamaya gelmek istemiyor musun? Sen gelmezsen bende gitmem."

"Şey aslında düşündüm de, ben teklifini kabul ediyorum."

"Gerçekten mi? Jennie bu harika bir şey!"

"Sevinmene sevindim."

🪄

Ders çalıştıktan sonra eve varmıştım, evde giyindiğim giysilerimi giyindim ve ocaktaki yemeğin altını yaktım. Gerçekten yorgundum.

Tam yemeğimi ocaktan alıp yiyeceğim sırada telefonum çaldı, arayan Baek'ti.

Benimle buluşmak istediğini söyledi, boynumun nasıl olduğunu da merak ediyormuş, bir kaç tane ağrı kesici ilaç almış. Gerçekten tesadüfen edindiğim bu arkadaşım çok tatlı bir insandı.

İkinci bir yemek tabağı çıkardım ve yemeği iki tabağa da doldurdum. Gelmesinin çok uzun süreceğini düşünmüyordum aslında, burada duyduğum anons sesi onun telefonundan da geliyordu. Bu da yakın olduğunun göstergesiydi.

Çok geçmeden kapı zili çaldı, hemen koşup kapıyı açtım. Baekhyun'un elinde bir hediye paketi vardı.

"Hoş geldin, o elindeki ne?" Dedim, meraklı olduğumu çok belli ediyordum sanırım.

"Hoşbuldum, birazdan göstereceğim." Dedi ve içeriye geçti. "Nasıl oldun, boynun ne durumda?"

"Ben iyiyim Baekhyun, bak morluklar da geçti neredeyse."

🪄

Baekhyun ile önce yemeklerimizi yedik, sonra film seçip izledik. Daha sonra film seslendirme oynadık.

Bu gün onun sayesinde çok eğlenmiştim, gerçekten onun gibi birini tanıdığım için şanslı hissediyordum.

Televizyonda seslendirdiğimiz filmi durdurdu.

"Evet, gelelim en güzel kısma." Dedi.

"En güzel kısım mı, neymiş o en güzel kısım?"

Ayağa kalkıp tezgaha bırakmış olduğu hediye paketini eline aldı ve bana doğru geldi.

"Bu pakette eminimki çok beğeneceğin bir şey var."

"Hemen görmek istiyorum!"

"Önce en gerekli olan hediyeni vermeliyim." Dedi ve paketi açıp içerisinden bir poşet çıkardı.

"İlaçlar için hediye paketi mi hazırlattın gerçekten Baek." Dedim, gülerken.

"Hayır, bu boynunun iyileşmesi için Jennie. Gerçek hediyen bu değil."

Elindeki poşeti alıp içindeki ilaçlara baktım.

"Çok teşekkür ederim, zaten iyileşmek üzere boynum. Keşke zahmet etmeseydin."

"Olsun, daha çabuk iyileşir, ah şimdi gerçek hediyeye gelelim."

"Gelelim!"

Hediye paketinin içerisinden daha küçük bir paket çıkardı.

Teen | Taennie Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin