5

3.3K 193 69
                                    

Kafa dinlemeye karar vermiştim, sahilde yürüyor, derin nefesler alıyordum. Temiz hava her zaman beni rahatlatırdı.

Somurtup yürürken Seok Jin'i gördüm, şaşkınlıkla yanına gittim. Üzgün görünüyordu, yerdeki çakıl taşlarını ayağıyla tekmeleyip denize fırlatıyordu.

"Napıyorsun burada Jin?"

Yaptığı işe dalmıştı ve seslenmemle ürktü.

"Asıl sen ne yapıyorsun burada? Taehyung ile ders çalışacaktınız."

"Taehyung, Jisoo ile gitti." diyerek ağzımdan kaçırmıştım. Jin bunu duyunca birden arkasındaki banka çöktü, yüzü düşmüştü.

"Jin, Jisoo'ya karşı bir şeyler hissettiğini biliyorum. Lütfen üzülme. Taehyung Jisoo'dan hoşlanmıyor."

"Öyle mi?"

"Evet öyle."

"Ama Jisoo reddedildiğinde üzülecek, ben daha çok üzüleceğim."

Gerçekten onu seviyordu. Ellerimi ellerinin üzerine koydum ve biraz daha oturduk. Uzun uzun sohbet ediyorduk, bu ikimiz için de gerekliydi. Beni kampa gitme konusunda ikna etmişti. Çantamı kendi sırtına taktı ve yola çıktık. Hava çoktan kararmıştı.

🪄

Anayolun gerisindeki çimenlerin orada, içinde ışıklar yanan bir çadır görüyorduk. Yaklaştığımızda bizimkiler net bir şekilde seçiliyordu.

Şaşırmışlardı, Jisoo'ya bir bakış attım. O da bana baktı, tabiki bana sert bir şeyler söyleyemezdi. Sonuçta ona 'iyilik' yapmıştım bu gün, öyle değil mi?

"Kaçırdınız." dedi Lisa.

"Neyi kaçırdık?" diye sordum.

"Jimin Chae'ye duygularını açtı."dedi. Aşağıdaki gölü işaret ederek.

Jimin ve Chae çimlerde birlikte uzanıyorlardı.

Gülümsedim, çok yakışıyorlardı. Belki bir gün ben de bana yakışan birini bulurdum.

Karanlık hava insanı aynı zamanda üşütüyordu. Hırkamı giyip çadıra oturdum.

Yalan makinesi oynamaya karar verdik. Oyunda 6 kişi olacaktık, Chaeyoung ve Jimin'i rahatsız etmiyorduk.

İlk soru Lisa'dan Jungkook'a geldi,
"Video oyunları mı yoksa ben mi?!"Jungkook sert bir biçimde yutkundu, çok komik görünüyordu, hepimiz kıkırdadık. Lisa ve Jungkook hariç.

"Tabikide sensin." Elini makinenin üzerine koymasıyla elektriğin çarpması bir oldu.

Jungkook, bunun üzerine bir de Lisa'dan okkalı bir tokat yemişti.

Lisa sinirle ayağa kalktı ve çadırdan uzaklaştı. Jungkook'ta özür dilemek için peşinden koştu.

Sırada kritik 4lü vardı; Ben, Ji Soo, Taehyung ve Seok Jin.

Taehyung bana "Birinden hoşlanıyor musun?" diye sorduğunda, elimi makineye koydum.

"Hayır hoşlandığım kimse yok." Kendimden çok emindim.

Makine doğru olduğuna dair bir ses çıkarttıktan sonra Seok Jin'e döndüm.

"Bizim gruptan kimi kendine en yakın buluyorsun?"

"Bu aralar en yakınım sensin Jen." Cevabı doğru çıkınca, Jisoo'ya sormak için döndü.

"Taehyung'tan hoşlanıyor musun?"

Sorduğu soruyla üçümüzü de şok içinde bıraktı. Evet biliyorduk, Jisoo Taehyung'tan hoşlanıyordu ama bunu böyle sorarak rencide etmemeliydi.

Teen | Taennie Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin