Bu sabah yorgun uyanmıştım, dün çok hareketli ve stresli bir gün olmuştu.
Taehyung okul kapısının önünde bekliyordu, elinde favori içeceğim olan acı kahve vardı.
Ona yaklaştıkça bakmak istemiyordum, sanki ondan hoşlanan Jisoo değilmişte, Taehyung Jisoo'dan hoşlanıyormuş gibi hissediyordum.
"Günaydın Taehyung."
Lafı fazla uzatmak istemedim, sırf Jisoo ondan hoşlanıyor diye selam da mı vermeyecektim? Soğuk yapmamın nedenini de bilmiyorum ki.
Önüme geçti ve elindeki kahveyi bana uzattı.
"Kahve almamışsın. Hep kahve içiyorsun, unutmazsın diye düşünmüştüm ama yine de bir tane aldım."
Şaşkınlıkla ellerime baktım ve kahve almamıştım gerçekten. Uzattığı kahveyi elime aldım.
"Beni iyi tanıyorsun. Teşekkür ederim."
Arkadaşlarımız bizi görmüş olmalıydılar, hep beraber yanımıza doğru ilerliyorlardı. Jisoo bizi gördüğü için Taehyung'a yakın olmak rahatsız edici gelmişti. En sevdiğim arkadaşlarımdan birinin hoşlandığı çocuğa fazla yakın durmamalıydım. Taehyung'tan biraz uzaklaştım, ama Taehyung inatla yanıma yaklaştı. Nedenini biliyordum, Jisoo'nun duygularını bildiği için beni onu kıskandırmak için kullanıyordu.
Jisoo imâlı bir şekilde boğazını temizledi. Ben de Taehyung'tan uzaklaştım. Haklıydı evet, kimse hoşlandığı çocuğun yanında başkasını görmek istemez.
Chaeyoung sessizliği heyecanlı konuşmasıyla bozdu.
"Jennie! Twitterda etiket yağmuruna tutuluyorsun!"
"Ne etiketi, ne oluyor?" dedim şaşkınca.
"Birisi senden hoşlandığını yazmış."
Birisi benden mi hoşlanıyordu? Kimseye umut verecek hareketler yapmazdım oysa ki.
"Bence o kişi Taehyung, çok samimisiniz. Yılın çifti 'taennie' Ah bir de, herkes sizin sevgili olduğunuzu düşünüyor."
Taehyung ellerini cebine koyup sırıtınca, "Bir dakika bir dakika, atılan mesajı görebilirmiyim?" dedim ve telefonu elime aldım.
Twit anonim biri tarafından atılmıştı.
"11/A sınıfı öğrencisi Kim J'den hoşlanıyorum."
"Hey bu ben olmayabilirim." Dedim paylaşımı okuduktan sonra.
"Senden başka kim olacak ki?" Dedi Jimin. diğerleride onaylar şekilde kafasını sallıyordu.
"Jisoo olabilir., "Kim J" ona da uyuyor sonuçta."
Seok Jin gergindi ve bakışlarını Jisoo'ya dikti.
"Hayır bence Jennie'dir." Dedikten sonra bir kaç şey daha söyledi Jisoo.
"Taehyung, bunu sen mi yazdın?"
"O yazmadı, başka birinden hoşlanıyor." dedim.
Daha önce bir kaç kez ona hoşlandığı biri olup olmadığını sormuştum. O da birinin olduğunu söylemişti. Gruptaki herkesi, kendimi de dahil ederek sordum. Ama hiç birimizi kabul etmedi. Hoşlandığı kişi bu okulda bile değilmiş. Tabi ki aramızda bir sır olduğu için kimseye söylememiştim. Ama Taehyung birinden hoşlandığının bilinmesine karşı çıkmıyordu. Sadece o kişinin kim olduğunu bilmemizi istemiyordu. Bu yüzden rahatça onun başkasından hoşlandığını söyleyebildim.
Taehyung güldü ve onayladı.
Herkes kim olduğunu sorarken Lisa yine durmadı. "Evet biliyoruz, Taehyung Jennie'den hoşlanıyor. O başka birisi de Jennie oluyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teen | Taennie
RomanceElimdeki telefonun yere düşmesiyle kulaklığın kablosundan ayrılması bir olmuştu. Artık ses kulaklıkta değildi. Tamamlandı. 23.06.21