💎Chapter 5💎

830 163 7
                                    


Eun ha වගේම taehyung නුත් ලොකු උන ඇස්වලින්ම ඒ පොත දිහා බලා ගත්තා....ඇත්තටම ඒ පරිච්ඡේදය පටන් ගත්තේ eun ha අතේ තිබ්බා වගේම පිහාටුවකින්....

ඇත්තටම ඒ පරිච්ඡේදය පටන් ගත්තේ eun ha අතේ තිබ්බා වගේම පිහාටුවකින්

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ලොකුවට topic එක තිබ්බේ BLACK SWAN කියලා...eun ha ගොඩාක් උවමනාවෙන් ඒ පරිච්ඡේදය  කියවන්න පටන් ගත්තා...මෙච්චර වෙලා eun ha දිහා බලන් හිටිය taehyung  නුත් කුතුහලය පිරුණු මූණකින් ඒ කියවන එකට ඇහුන් කන් දීගෙන හිටියා...

"Black swan
         
කලු හංසයින් යනූ ඉතාමත් දුර්ලභ සත්ත්ව විශේෂයකි.පැරණි මතවාදවලට අනුව කලු හංසයින් දැකීම පවා අසුභ පෙරනිමිත්තක් බවට පවසයි.මොවුන් අවාසනාව ගෙන ඒමක් ලෙස පැරැන්නන් විශ්වාස කළා.
         
මකරුන්,මිනිස් වෘකයින්ට වගේම මේ කලු හංසයිනුත් පැරණි මිත්‍යා කතාවකට හිමිකම් කිව්වා.මකරුන් මෙන් අවුරුදු 4000 ක් වගේ දිගු අතීතයක් මොවුන්ට නොතිබුනත් ඉතාම භයනක සතුන් කොටසක් ලෙස මිත්‍යා කතාවල මොවුන් පෙන්වා දී තිබුණා.
          ඒ අනුව මෙවුන් හංස මිනිසුන් උනා.පෙනුම බොහෝ දුරට මිනිසෙකුගේ වගේ වුවත් මොවුන්ට තිබුනේ රතු පාට ඇස්.ඒ වගේම මොවුන් විශාල දිගු පියාපත් යුගලකට හිමිකම් කිව්වා.මොවුන් භයානක ,නපුරු ගති පැවතුම් ඇත්තෙවුන් බව පැවසේ.
        
සාමාන්‍ය දිනවලදී සාමාන්‍ය මිනිසුන් ලෙස කාලය ගත කරන මොවුන්ගේ දුර්වලතාවය වූයේ පූර්ණ චන්ද්‍ර කිරණයි.එදිනට චන්ද කිරණ හේතුවෙන් මොවුන් මොවුන්ගේ අමනුෂ්‍ය ස්වරූපයට පැමිනේ.එදිනට ඔවුන්ට ඔවුන්ව පාලනය කර ගැනීමට නොහැකි බව පැවසේ.නපුරු ,දුශ්ට ගති පැවතුම් ඉස්මතු වේ.එමෙන්ම ශෝකය ,ක්‍රෝධය යන හැගීම් මූලික කරගෙන මොවුන්ට තම මිනිස් ස්වරූපයෙන් හංස නැතහොත් අමනුෂ්‍ය ස්වරූපයට පැමිණිය හැකි බව පැවසේ.එමෙන්ම මේ කලු හංස මිනිසුන් අමාවක දිනවලදී සම්පූර්ණ මිනිසුන් බවට පත් වන අතර මොවුන්ගේ ශරීරය දුර්වල වනු ඇත.අතීතයේදී මායාකරුවන් කලු හංස මිනිසුන් තම යටත්ට ගනු ලැබුවේ එවැනී අදුරු අමාවක දිනයන්හිදී බව කියැවේ.
සාමාන්‍යයෙන් මොවුන් මිනිසුන් අතර ජීවත් වුවත් මිනිසුන්ට හානි නොකරයි.නමුත් මොවුන්ගේ නිය මිනිසුන්ට මරණය ළගා කරන බව තවදුරත් කියැවේ.
          කෙසේ නමුත් මොවුන් ජනප්‍රවාද වල එන මිත්‍යවක්ම පමණක් වන අතර මෙතෙක් සැබැවින්ම දුටුවන් සෙයාගෙන නැත."

💎BLACK SWAN💎 (KTH) (Complete)Where stories live. Discover now