1.0

1K 80 156
                                    

-Kızım konuşmuştuk ama gelecektin

+Tamam bebeğim de meşgulüm artık eskisi kadar rahat değilim ki hem çalışıyorum hem de ev işleriyle uğraşıyorum

-Ama Rose sensiz buluşunca sıkılıyoruz hem Jisoo unnide evli çocuğu da var ama her gün bizim yanımızda

+Lisa beyinsiz misin arkadaşım ? Hem çalışıyorum dedim çalışmak ne demek biliyor musun sen ? Para kazanmak demek

-Kızım neyin parasını kazanacaksınız ?! siz fakir değilsiniz ki ne iş aşkıdır sizdeki ya!

+Lisa uzatma rica ediyorum başka zaman buluşuruz

-Off tamam be bizde 3 kişi devam ederiz

+Acımtırak yapma kocam gelecek daha yemek yapmadım!

-Kızım sen böyle şeyler düşünecek insan mıydın ? Ahh tanrım!

+Lisa kapatıyorum Jimin birazdan gelir ve evde yemek yok!

-Tamam be, bay bay!

Telefonu kapatmamla kapı çaldı. İşte gelmişti Jimin ve ben daha yemek yapmadım! Kapıyı açtım
"Hoşgeldin"
Dedim gülerek

Jimin içeri girdi ve elindeki poşetleri masaya bıraktı.
"Yemek yapamadım"
Dedim
"Yapma zaten hastasın ben yiyecek birşeyler aldım"
Dedi

"Yaa gerçekten mi ?! Ne aldın ?"
Dedim
"Yemek için pizza aldım en sevdiğinden, birazda meyve aldım ye de vitaminlen azıcık belki boyun uzar"
Dedi

"Yaa!"
Dedim sinirle, şarap görünce gülerek elime aldım.
"Jimin şarap almışsın!"
"Hop küçük hanım o size değil"
"Yaa! Bende içmek istiyorum"
"Olmaz"

"Yaa Jiımin bir bardakçık"
"Katiyen olmaz içince çok konuşuyorsun"
"Jimin bir bardak!"
"Hayır, hadi yemek yiyelim açlıktan ölüyorum ben"
"Pislik"
Dedim

Jimin'de güldü ve masaya oturdu bende yanına oturarak açtığı pizzadan bir dilim aldım.
"Sen karını mı düşündün ?"
Diyerek güldüm
"Evet"
Dedi

"Yine şaka yapıyorsun değil mi ?"
Diyerek yemeye devam ettim.
"Ayy Jimin cidden çok acıkmıştım iyi ki geldin!"
Dedim, Jimin güldü

Parmağını dudağımın kenarına sürünce şaşkınca ona baktım.
"Sos vardı da onu aldım"
Gülümsedim

•••••

"Jimin bende içeyim ne olursun ya ?"
Jimin bilmem kaçıncı bardağını diklerken bana baktı.
"Olmaz Rose, uslu dur"
Oflayarak kollarımı bağladım ve televizyonu izlemeye başladım.

Jimin'in bana bir bardak uzatmasıyla güldüm ve bardağı elinden aldım.
"Sadece 1 bardak"
Diyince onu onayladım yavaş yavaş  tadını çıkara çıkara içmeye başladım.

Karşımıza kötü bir sahne çıkınca gerildim. Televizyonu kapatacakken Jimin beni durdurdu.
"Film izlemiyor muyuz ?"
Dedi, sarhoş olduğu her halinden belliydi.

"E-"
Jimin dudaklarını dudaklarıma bastırınca sustum. Beni öperken elimdeki içinde içki olan bardağı zar zor masanın üstüne koydum.

(Smut vardır!)

Jimin ellerini belime götürdü orayı okşarken dediği şeyle şaşırdım.
"Rose"
Diyip boynumu öpmeye başladı.

O birazdan ablamla değil benimle yatacağının farkındaydı yani! Beni ablam olarak görmüyordu! Yoksa başarmış mıydım ?! Onu kendime aşık etmiş miydim ?

Jimin üstündeki gömleği çıkarıp kenara attı. Bende üstümdeki tişörtü çıkartıp atınca üstüme ağırlığını vermeden yattı ve göğüslerimi öpmeye başladı.

"Rose, çok güzel kokuyorsun"
O benimle yattığının farkındaydı! Tanrım mutluluktan ağlamak istiyorum!

Jimin karnıma öpücükler kondurarak aşağıya indi ve eşofmanımı çıkarttı. Gülümseyerek yukarı çıkıp dudaklarını dudaklarıma bastırdı.

Öpüşürken kendini bana itmesiyle ağzının içine inledim bundan hoşlanmış gibi bir kez daha kendini bana itti. Dudaklarımdan ayrılınca elimi onun kemerine attım.

Kemeri çıkarıp yere attıktan sonra pantolonun düğmesini açtım ve aşağıya indirdim. İkimizde iç çamaşırlarımızla kalmıştık.

Jimin göğüslerimle ilgilenirken konuşmamla duraksadı.
"B-ben kimim ?"
Dedim Jimin aşağıya inip önce kendi iç çamaşırını çıkarttı ardından benimkini çıkarttı, hâlâ sorumu cevaplamamıştı.

Kendini bana sürtünce titredim.
"Sen..."
Dedi ve durdu sonra bir anda kendini bana ittirdi. İçimdeki doluluk hissiyle çığlık attım.

"Ahh!...ıhmm Jimin!"
Diyerek tırnaklarımı sırtına geçirdim.
"...Park Jimin'in karısı, Park Chaeyoung'sın!"
Demesiyle acı içinde gülüp tırnaklarımı koluna batırdım. Benimle yattığının farkındaydı, artık bundan eminim!

~DANGEROUS WOMEN~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin