2 aydır o kadar iyiydik ki Jimin'le, arkadaşı geçmiştik gerçek evli gibiydik artık, cidden beni sevdiğini düşünmeye başlamıştım.
Odanın kapısı çalınca gir komutu verdim. Jimin gülerek kafasını içeri soktu.
"Günaydın"
Dedi
"Günaydın sevgilim"
Jimin yanıma gelip koltuğa oturdu."Ben acıktıım! Evde yemek ne yapacaksın ? Ya da dur dışardan yiyelim mi ?"
"Fark etmez, sen ne istersen ?"
Jimin bana yaklaşıp dudaklarıma minik bir öpücük kondurdu."O zaman dışardan yiyoruz"
Dedi, gülümseyerek onu onayladım. Kapı tıklanınca hızla Jimin'i omuzlarından koltuğa iterek önümdeki dosyaya döndüm."Bayan Park bu dosyayı imzalamanız gerek"
Dedi Jiwoo, elindeki dosyayı alarak sayfada göz gezdirdim."Arsa satılıyor mu ?"
Dedim gülerek
"Evet hepsi sizin sayenizde hemde çok iyi bir fiyatla satılıyor"
"Vazifemiz"
Dedimİmzamı atarak elimdeki dosyayı Jiwoo'ya uzattım.
"İyi günler"
Jimin'e döndüm.
"Nerde kalmıştık ?"
Dedim sırıtarak, o da beni kendine çekerek dudaklarıma kapandı.•••••
Yemek gelince koşarak aşağıya indim.
"Sevgilim hadi yemek soğuyacak."
Gülümseyerek Jimin'in yanına gittim."Ne söyledin ?"
Dedim heyecanla
"En sevdiğinden...sushi"
Ellerimi birbirine çarparak masaya oturdum."Çok açım!"
Dedim, Jimin sushiyi açıp masaya koyunca hemen bir tane alıp ağzıma attım. Bir tane daha ağzıma attım çiğnerken mideme vuran bulantıyla durdum.Elim karnıma gitti. Karnımı tutarak lavaboya koşmaya başladım. Lavaboya girdiğim gibi yediğim iki parça sushiyi de klozete çıkardım.
Klozetin yanına oturup sifona bastığımda Jimin koşarak yanıma geldi.
"Rose! Sevgilim iyi misin ?"
Diyip yanıma çöktü.Evet anlamında kafamı salladım.
"Uzun süre sonra sushi yiyince mideme dokundu"
Jimin ellerimi sımsıkı tuttu.
"Eminsin değil mi ?"
Dedi"Eminim"
Dedim, Jimin kalkmamda yardımcı olup elimi yüzümü yıkadı sonra da bana döndü.
"Yatmak ister misin ?"
Dedi"İyi olur"
Dedim, beni kucağına alınca kollarımı boynuna sardım. Birlikte odaya girince Jimin beni yatağa yatırdı."Geceliğimi verir misin ? Bu elbiseyle rahatsız olacağım"
Dedim, Jimin beni onaylayarak geceliğimi dolaptan alarak yanıma geldi.Jimin'in elbisemin düğmelerini açmaya başlamasıyla şaşkınca yüzüne baktım.
"Bunda şaşırılacak birşey yok artık Rose, kaç defa birlikte olduk seni yüzlerce kez çıplak gördüm"
Dedi, ama ben bir türlü alışamıyorum!Jimin elbisemi çıkartarak kenara attı. Geceliğimi giyinecekken durdu ve omzuma minik bir öpücük kondurdu. Bu yaptığıyla huylanarak güldüm Jimin'de geceliğimi giydirdi.
Yatağa uzandım Jimin'de yanıma uzandı.
"Sen açtın gidip yemek ye"
"Sen bu haldeyken mi ?...katiyen olmaz!"
Dedi"Jimin halimde bir şey yok lütfen git ve yemek y-"
Jimin dudaklarını dudaklarıma bastırınca sustum.
"Seni böyle bırakmayacağım"
Diyerek kollarını belime sardı.Jimin arkamdan bana sarılırken aklıma gelen şeyi söyledim.
"Jimin, beni seviyor musun ?"
"Evet"
Dedi
"Yine şaka yapıyorsun değil mi ?"
Dedim"Hayır Rose gerçekten seni seviyorum ama-"
"Arkadaş olarak"
Diyerek lafını tamamladım. Jimin doğrulup boynumu öptü sonra da kulağıma yaklaştı."Ama arkadaş olarak değil...diyecektim"
Gözlerimi ona çevirdim.
"A-ama ablam ?"
"O artık yok Rose"
DediBana yaklaşmaya başladı.
"Seni seviyorum...seni çok seviyorum"
Diyip dudaklarıma yapıştı. Öpüşürken Jimin'in eli geceliğimin içine doğru gidiyordu.Jimin'in üstünü çıkartacakken telefonu çaldı. Jimin telefonu sessize alarak bana döndü. Elbisemi çıkartmaya yeltenmişti ki telefon tekrar çaldı.
"S*keyim!"
Telefonu kapatacakken elini tuttum.
"Önemli birşey var demek ki Jimin"
Jimin oflayarak yatakta oturur pozisyona geldi ve telefonu açtı.+Evet baba ?
-.....
+Baba bu saatte ne dosyası ?
-.....
+Yarın getirsem şuan meşgulüm
-.....
+Off baba tamam bekle beni getiriyorum
-.....
Jimin telefonu kapatarak bana döndü. Anlıma uzun bir öpücük kondurup ayağa kalktı.
"Gitmem gerek üzgünüm"
"Ne dosyası ?"
Dedim"Şu arsayla alakalı dosya bendeydi"
Jimin'i onaylayarak ayağa kalktım.
"Kendini çok yorma eve erken gel"
Jimin kollarını belime sarıp boynumu öptü.
"Merak etme dosyayı verip hemen gelirim"