Park Jimin: (1 Hafta Önce)
Rose banyodan sinirle çıkınca elimi kafama vurdum. Aptal herif! Aptal!
Aptal! Yerdeki kana baktım. Lanet olsun canı çok yanmıştır.Ağlayarak yere çöktüm. Sesimin duyulmaması adına suyu açtım. En başından kabul etmeyecektim bunu!
Dün Akşam:
"A-ama nasıl ?"
Bana yaklaşınca bir adım geri gittim. Hepsi bir rüya değil mi ? Elimi tutunca şaşkınca gözlerine baktım.
O rüya değildi."Sen öldün ?!"
Dedim şaşkınca, Seulgi bana yaklaşıp yüzümü elleri arasına aldı.
"Başaramadı beni öldürmeyi sevgilim, ayıramadı bizi"
Dedi"K-kim ? Biri seni öldürmeye mi kalktı ?!"
"Karın"
Dediğiyle beynimden vurulmuşa döndüm."N-ne demek karım ? KARIM NE ?!"
"Rose beni öldürmüye kalktı ki başardı yani herkes öyle düşünüyordu ama o araba uçurumdan düştükten sonra emniyet kemerimi takmadığım için arabanın açık olan camından kaçtım""Bir dakika Rose seni öldürmeye mi kalktı ? Ama neden ?! O senin kız kardeşin"
Dedim
"Çünkü o sana aşık...arabasıyla beni uçurumdan aşağıya attı!"
Dedi"Seulgi saçmalama! Rose böyle birşey yapmaz. O karıncayı bile incitemez"
Dedim
"Sence bizim evde bagajda saklı olan kırık dökük araba gerçekten trafik kazasında mı oldu ?"
Dedi"N-neden oldu ?"
Dedim korkuyla
"Çünkü Rose o arabayla benim arabamı uçurumdan aşağıya itti hemde gözünü bile kırpmadan"
"NİYE YAPSIN NİYE ?!"
Dedim ağlayarak"Çünkü biz evlenecektik!"
Dizlerimin üstüne çöktüm. O gün benim ona düğünümüzün davetiyesini vermem, onun hızla kalkıp gitmesi, o garajdaki şuan kırık dökük olan beyaz arabaya binmesi...bunların hiçbiri tesadüf olamaz Rose gerçekten onu öldürmüştü."Jimin ayrıl ondan, ayrıl ve bana gel bana gelirsen ondan şikayetçi olmam..."
Diyince hızla Seulgi'ye baktım.
"...seviyoruz zaten birbirimizi"
Diyerek bana yaklaşmaya başladı.Beni öpecekken kafamı başka tarafa çevirdim.
"B-ben onu seviyorum"
Dedim
"Peki ben ? O senin sevdiğin kadının katili!""Seulgi belki 3-4 ay önce gelseydin evet derdim ama ben ona aşık oldum bir çocuğumuz var mutluyuz-"
Yediğim tokatla lafım yarım kaldı"Umrumda değil jimin! Bana gelmezsen Rose'den şikayetçi olurum"
Dedi
"Seulgi sen bu değilsi-""Sen Rose'yi daha tanımıyorsun! Ablasını sevdiği adam için öldüren kadın sevdiği adamı ondan gidecek diye ne yapar düşün ? Sonra da bana gel Jimin"
"Rose'yi seviyorum"
Dedim ağlayarak"Jimin, Rose tehlikeli bir kadın, hatta Rose 'Tehlikeli Kadın' kelimesinin vücut bulmuş hali...şimdi iyi düşünüp karar ver. Sana sadece 1 hafta veriyorum. Bir hafta sonra karakolun kapısının önündeyim"
Dedi, yanağımı öperek gitti.Arabamın yanına oturdum ve sırtımı arabanın tekerine yaslayarak ağlamaya başladım.
"Lanet olsun! Lanet!"
Nasıl ayrılacaktım Rose'den !? Ona aşığım!'Rose evden çıkınca suyu kapatarak banyodan çıktım. Yatak odasına giderek yatağa uzandım ve Soo jin'in battaniyesini koklamaya başladım.
"Bu işin içinden nasıl çıkacağım ?!"
Dedim, Telefonuma mesaj gelince masanın üstünden aldım.Bilinmeyen Numara:
Eskiden seninle buluştuğumuz uçuruma gel...Oflayarak ayağa kalktım ve üstüme birşeyler giyinerek evden çıktım.
•••••
Uçurumun kenarına park ettim inecekken araba sesi duydum. Baktığımda Rose olduğunu gördüm. Seulgi arabanın önünde duruyordu.
Rose hızla gaza bastı Seulgi'nin üstüne sürerken hemen arabadan indim ama Rose son anda durdu. Kenardaki taşın arkasına saklanıp tuttuğum nefesimi verdim.
Kenardan onları izlemeye başladım. Arabada birşeyler konuştuktan sonra Seulgi Rose'nin arabasından indi ve kendi arabasına binerek gitti.
Arkasından Rose arabadan indi. Uçurumun kenarına doğru gitti, Rose sinirle bağırırken taşın arkasında oturup sessizce ağlamaya başladım.
Ona baktığımda kendine vurduğunu gördüm gidip durduramadım, gücüm yetmedi.
Rose durup kendini yere attı
"Mutlu olabilirdik"
Dedi ağlayarak
"Evet sevgilim, olabilirdik"
Dedim sessizceRose'nin telefonu çalınca ayağa kalktı gözlerini sildi ve gülümseyerek telefonu açıp konuşmaya başladı. O çok güçlü bir kadın, en önemlisi benim güçlü kadınım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~DANGEROUS WOMEN~
FanfictionSevdiğin adama aşık olduğum için özür dilerim abla... -Rose