"Annesi bu altına yapmış!"
Lisa kucağında Soo jin'le gelince gülerek Soo jin'i kucağıma aldım.
"Lisa Seo jun nerde ?"
Dedi Jisoo unni
"O bahçede unni merak etme Jungkook'la oynuyo-""Anne!"
Seo jun gelip Jisoo unnime sarılınca Jisoo unnim Lisa'ya baktı.
"Merak etmeyeyim öyle mi ?"
Jungkook geldi."Anne jungkook amcam koluma vurdu"
"Yaa Jeon Jungkook!"
"Ama benden daha yakışıklı olduğunu söyleyip söyleyip duruyor!"
Dedi Jungkook"Ama öyle ondan daha yakışıklıyım. Jungkook amcamla parka gittiğimizde tüm kızlar benim yanıma geliyor o da bundan övünüyor"
Seo jun'un dediğiyle Lisa Jungkook'a döndü."Sen bu yüzden mi her gün seo jun'u parka götürmek istiyorsun !?"
"S-sevgilim yanlış anladı-"
"YAA! JEON JUNGKOOK!"
İkisi bebek gibi evde koşarken Soo jin'i alarak ayağa kalktım."Ben şunun altını değiştirip geliyorum"
Dedim, Jisoo unnim beni onaylayıp oğluna dönünce gülerek Soo jin'e baktım."Prensesim altına mı yapmış ?"
Dedim gülerek, Soo jin'le birlikte odaya girince Soo jin'i yatağa yatırıp kenardan bir bez ve ıslak mendil aldım.Kısa sürede temizleyip altını kapattıktan sonra evin kapısı çaldı. Soo jin'i kucağıma alarak ninni söylemeye başladım.
Nefesi boynuma değiyordu ve tüylerim diken diken oluyordu. Yavaşça dönüp yüzüne baktığımda uyuduğunu gördüm zaten uykusuzdu.
Soo jin'i beşiğe yatırarak odadan çıktım. Jennie unnim gelmişti
"Hoşgeldin un- unni neden ağlıyorsun ?"
Jennie unnimin yanına oturunca ağlaması daha da hızlandı.Masaya hamilelik testi koyunca hepimiz ona baktık. Çift çizgiydi
"Unni hamile misin ? Aman tanrım!"
Dedim heyecanla, Jennie unnim hâlâ ağlıyordu.
"Unni neler oluyor ?"
Dedi Lisa"Jungkook Seo jun'u alıp bahçeye çık"
Dedi Jisoo unnim, Jungkook Seo jun'la birlikte bahçeye gidince kapı tekrar çaldı. Lisa gidip kapıyı açtığında içeri sinirle Yoongi oppa girdi."Jennie seni mahvederim!"
Yoongi oppanın önüne geçtim.
"Ona böyle davranamazsın! Neden bebeği istemiyorsun ?!"
Dedim sinirle"B-ben mi istemiyorum ?.."
Diyerek Jennie unnime baktı.
"Onlara böyle mi söyledin ?"
Dedi
"Yoongi-"
"ASIL BEBEĞİ İSTEMEYEN O!"
Hepimiz şaşkınca Jennie unnime döndük."Ne ?!"
Dedi Lisa
"Hanım efendinin fiziği bozulurmuş. Bak Jisoo'da doğurdu Rose'de!"
"Bir dakika Jennie unnim böyle birşey yapmaz o çocukları çok sever"
Dedim"Yalan! Bugün hastanede tam çocuğu aldırırken yetiştim!..Bana bak Kim Jennie sakın çocuğuma dokunmaya kalkma gerekirse o çocuğu doğurup bana ve ve s*ktir ol git! Anladın mı ? Onun babası benim kendi başına kararlar veremezsin ?!"
"Yoongi yapamam-""S*KERİM-"
"Oppa sakin ol!"
Dedi Lisa
"Neye sakin olayım ? Madem fiziğini bu kadar çok seviyordun yatmayacaktın benimle!"
Dedi"Oppa üstüne gitme biz onunla konuşuruz"
"E-en başında seni affetmeyecektim kalbimi değil aklımı dinleyecektim ama...söz geçiremedim işte"
"Yoongi-"
Yoongi oppa eliyle Jennie unnimi susturdu."Bundan sonra sadece karnındaki çocuğumun annesisin o kadar. O çocuğu doğur ve bana ver sonra ne halin varsa gör"
"Annesiyim ben onun"
Dedi ağlayarak"Anneysen anneliğini bil lan! Yemin ederim imkanın olsa senin çok değerli fiziğin bozulmasın diye çocuğu ben doğuracağım!"
Masaya attığı tekmeye korkuyla geri çekildim.
"İstemiyorum ben bu çocuğu!"Yoongi oppa sinirle ellerini saçlarının arasından geçirdi.
"Jennie yiyorsa o çocuğu bir aldır yemin ediyorum sana bu dünyayı dar ederim. O çok sevdiğin markaları dağıtmazsam şerefsizim!"
"Anne ne oluyor ?"
Jisoo unnim kalkıp koşarak Seo jun'u kucağına aldı ve bahçeye çıktı."Bağırma bana!"
Yoongi oppa güçsüzce dizlerinin üstüne çöktü.
"Bende baba olmak istiyorum...babamın bana veremediği şefkati çocuğuma vermek istiyorum...""...babamın anneme veremediği sevgiyi sana vermek istiyorum! Ailem olsun istiyorum, ailem ol istiyorum. Neden bana izin vermiyorsun jennie ? Neden s*kik hayalimde benimle olmak yerine karşımda duruyorsun ?!"
Jennie unnim gözündeki yaşı silerek Yoongi oppanın yanına gitti.
"T-tamam"
Yoongi oppa ona baktı.
"D-doğuracak mısın ?"
Jennie unnim onu onaylayınca Yoongi oppa Jennie unnime sarıldı. Lisa da yanıma gelerek bana sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~DANGEROUS WOMEN~
FanfictionSevdiğin adama aşık olduğum için özür dilerim abla... -Rose