0.9

963 90 87
                                    

"...Bu yüzden işte tam olarak bu arsayı almak istiyoruz zaten değersiz kimsenin aldığı yok"
"Benim iznim var"
Nerdeyse toplantıda ki herkes el kaldırdı ama ben kaldırmadım
"Bayan Park sizin izniniz yok mu ?"
Dedi Eun woo

Ayağa kalktım
"Evet, benim iznim yok"
Dedim
"Nedenini sorabilir miyim ?"
Dedi karşımdaki adam

"Çünkü sizin amacınız bize bu arsayı değersiz gösterip ucuza getirerek almak ve oraya bir otel inşa etmek haksız mıyım ?"
Dedim

"Yani değersiz gösterme bölümü biraz sallama oldu. Bu arsa değersiz zaten"
Güldüm
"O haklı Rose o arsa 7 yıldır satılmadı"
Dedi Jimin

Delici gözlerimi karşımdaki adamdan çekerek Jimin'e döndüm.
"Evet satılmadı çünkü onlar her satın almak isteyene para teklif ettiler bu arsa herşeyden daha değerli"
Dedim

"Neden böyle birşey yapalım ? Hem hadi yaptık diyelim kanıtınız yok"
Dedi adam rahat bir tavırla
"Kanıtım olmadığını söyledim mi ?"
Diyip sırıttım ve koltukta oturan kızı işaret ettim.

"Toplantıya geldiğinden beri suskun nedenini ben anlatayım, geçen bu arsayı görmeye gittim bu kızsa orda bekliyordu. Beni sorgulamadan direk alıcı olduğumu zannederek bana arsayı kötüledi amacını anlayarak arsayı almak istediğimi çok beğendiğimi söyleyip durdum"
Dedim

Çantamdaki zarfı çıkarıp masaya attım.
"Elime bunu tutuşturup arsayı almamı engelledi."
Herkes zarfın üstünde yazan yazıya baktı.

"Anlayışınız için teşekkürler mi ? Bu da ne demek ?"
Diyerek karşıda ki adama baktı babam
"Keslinlikle yanlış bir anlaşılma var hem bu zarfı onun hazırlamadığı ne belli ?"
Dedi adam

"Evet böyle birşey beklediğim için hazırlıklı geldim."
Diyip çantamdan telefonumu çıkartıp ses kaydını açtım.

"Merhaba sanırım bu arsa için geldin bence bu arsa için geldiysen git çünkü cidden çok kötü baksana şuna küçük zaten hem de etraf çöp kokuyor burayı alsan ne yapacaksın ki ?"

"Bence güzel bir arsa oldukça büyük, çöp kokması da sorun değil her gün çöp koklayacak değilim ya ben çok beğendim kaç paraysa vermeye hemen hazırım"

"Hanımefendi buranın sahibi bir deli o yüzden kimse bu arsayı almadı"

"Olsun sadece arsa alacağım kiracı olmayacağım ki benim olacak"

"Pekala Hanımefendi şöyle bir anlaşma yapalım siz bunu alın ve burdan gid-"

Adamın üstüme atlamasıyla birlikte yere düşmemiz bir oldu boğazıma yapışarak tüm gücüyle sıkmaya başladı.

"SENİ S*RTÜK O ARSA İÇİN GEREKSİZ YÜZLERCE İNSANA MİLYONLARIMI DAĞITTIM HEPSİ BİR HİÇ UĞRUNA MIYDI ?"
Jimin yanımıza geldi var gücüyle adamı üstünden çekip tüm hızıyla tekme attı.

Adam acıyla inlediğinde Jimin adamın üstüne çıkarak yumruklamaya başladı. Güvenlik gelip Jimin'i tuttu.

"YİYORSA BİR DAHA DOKUNSANA KARIMA!"
Derin derin nefesler almaya başladım. Boynumu tutarak öksürürken Jimin güvenliği iterek yanıma geldi.

"Rose iyi misin ?"
Dedi
"Bu nasıl bir terbiyesizliktir!"
Dedi babam, Jimin kolumdan beni kaldırdı.

Jimin'le birlikte odadan çıkınca beni kucağına alarak odasına doğru yürümeye başladı. Odaya girince beni koltuğa yatırdı.

"Rose iyi misin ? Hastaneye gidelim mi ?"
Dedi, hayır anlamında kafamı salladım. Jimin üstündeki ceketi çıkarıp bacaklarıma örttü.

"Eve gidelim mi ?"
Dedi
"Olur..."
Dedim
"...çok iyi olur"
Dedim elim boğazımdayken

•••••

"Yiyorsa bir daha dokunsana karıma!"
Evde Jimin'in sabah ki yaptığı hareketi yaparak dolaşıyordum.

"Kızım sen hasta değil misin ? Yat zıbar!"
"İtiraf et beni seviyorsun"
Diyerek güldüm.
"İşim gücüm var git yat hadi"
Dedi

"Hadi hadi doğruyu söyle, bana aşıksın aşkından ölüyorsun dimi ?"
"Evet"
"Hıhı tabii canı- bir dakika ne ?"
Dememle Jimin gülmeye başladı.

"Ne yani şaka mıydı ?! Pislik"
Diyerek sinirle koluna vurdum. Jimin gülmesini durdurup bana baktı.
"Ama yüz ifadeni görmeliydin!"
Diyerek daha çok gülmeye başladı.
"Ha ha ha çok komik!"
Dedim

"Evet cidden komikti"
Dedi, sonunda gülmesini
durdurunca sinirle odadan çıktım. Ahmak! Gerçekten sevsen beni ne olur ?

~DANGEROUS WOMEN~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin