Bugün pazardı hem Jimin hem de ben evde olacaktık! Yataktan kalkarak aşağıya indim.
Jimin bugün de çalışma odasında uyumuştu. Çalışma odasına girdim koltuğun üstünde iki büklüm yatıyordu ona getirdiğim pikeyi bile üstüne örtmemişti.
Pikeyi alarak üstüne örttüm ve içeriye geri döndüm. Telefonumun çalmasıyla masanın üstündeki telefonu elime aldım.
+Efendim Lisa
-Bugün büyük gün!
+Doğum günün mü ?
-Hayır be! Hem sen benim doğum günümü bilmiyor musun ?
+27 Mart...ee bugün neden büyük gün ?
-Ünlü modacı Kim Jennie geliyor!
+Bugün müydü yaa ?
-Evet, Jisoo unnimle seni almaya geliyoruz. Hazırlan
+Tamam
Telefonu kapatarak masaya bıraktım mutfağa girerek hızla Jimin'e yiyecek birşeyler hazırlamaya başladım.
Son olarak patatesleride tavaya koyup üstünü kapattım ve yatak odasına çıktım.
"Ne giyinsem ?"
Diyerek dolabı açtım.Aşağıya indiğimde patatesleri hızlıca bir tabağa koyup masaya götürdüm yanında da diğer malzemeleri götürüp son kez masaya baktım.
"Çatalı unuttum!"
Koşarak mutfağa gittim bir çatal alarak tabağın yanına koydum.
"Artık uyanınca yer"
Diyip koltuktan teleofnumu aldım. Lisa'dan mesaj vardı.Lalisa:
Hatırlatırım biz direk değiliz. Hadisene kızım!Yazdığı mesaja gülerek evden çıktım.
"Hadi be güzelim, hadi! Romeo Juliet'i bu kadar beklemedi"
Gülümseyerek arka koltuğa oturdum."Yoongi oppayı aradınız mı ?"
Dedim
"Evet aradım ama s*kinde bile olmadığını söyledi"
Dedi Jisoo unni"Yaptığı trip aşırı saçma bence tamam bizde Jennie'yi seviyoruz onun gitmesini bizde istemiyorduk ama onun iyiliği için Amerika'ya gidip en iyi okulda moda okuması gerekiyorsa varsın olsun"
Dedi Jisoo unni"Konu o değil unni, yoongi oppa bir ara rap yarışmasında finale kalmıştı son yarışma Arjantin'de olacaktı ama Jennie unnim gitmesine izin vermemişti ama Jennie unnim giderken Yoongi oppayı dinlemedi"
Dedi Lisa"Umarım barışırlar yoksa ikisi de çekilmez"
Dedim
"Haklısın"
Dedi Lisa
"Sizin evliliğiniz nasıl gidiyor ?"
Dedi Jisoo unni"Gitmiyor unni, hiçbir yere gitmiyor hep aynı yerde...ablamın ölümünde!"
Dedim sinirle"Daha 4 ay oldu hemen unutmasını bekleme ama merak etme zamanla sana aşık olur"
Dedi
"Jisoo unni haklı herşeyi zaman belirler, peki sen Rose...ona ablanı öldürdüğünü söyleyecek misin ?"
Dedi LisaJisoo unnim bir anda arabayı durunca hepimiz öne savrulduk. Jisoo unni sinirle Lisa'ya döndü.
"Bir daha bu konuyu aç seni mahvederim Lisa!"
Dedi"O haklı unni boşuna bağırma kıza ablamı ben öldürdüm"
"Rose-"
"Hadi Jennie unnim beklemeyi sevmez"
Dedim gülerek, onlar bunca zaman hep yanımda olmuşlardı...4 Ay Önce:
"NE DEMEK SEULGİ'Yİ UÇURUMDAN İTTİN O SENİN ABLAN!"
Jennie unnimin bağırmasıyla titredim."Jennie bir sakin ol kızda şokta! Lisa sen etrafta kamera varmı diye bak"
Lisa koşarak gidince uçurumdan aşağıya denize baktım.Gerçekten ölmüş müydü ?
"Rose sen takıksın!"
Dedi Jennie unnim, Asıl ölmesi gereken benim!
"Jennie dur biliyorsun onun sinir sorunları var. Pişman zaten yaptığından şimdi bize ayak bağı olmayı kes ve kardeşimizi kurtaralım""Unni o Seulgi'yi öldürdü. ABLASINI!"
Jisoo unnim hayatımızda ilk kez aramızdan birine, Jennie unnime tokat attı."KAPAT ÇENENİ! FARKINDAYIM VE KARDEŞİMİ KORUMAYA ÇALIŞIYORUM VE SENDE BİZE AYAKA BAĞI OLACAKSAN DEFOL GİT!"
Jennie unnimle göz göze geldik.Lisa koşarak yanımıza geldi.
"Unni bu civarlarda kamera yok ama üst yolda sokak lambasının yanında var ve Seulgi unnimle Rose o yoldan geldi bu nedenle silmemiz gerek"
Dedi"Tamam benim polis arkadaşım var Jinyoung, onunla konuşur hallederim."
Jisoo unnim yanıma çöktü."Ağzından birşey kaçırırsan seni mahvederim tamam mı ?..Bu bir kazaydı, Sen birşey yapmadın"
Diyerek yüzümü elleri arasına aldığında Ağlayarak Jisoo unnime sarıldım.
"Kendinizi kandırıyorsunuz..."
Dedi Jennie unni"...o öldü ve Rose öldürdü. Öz ve öz kız kardeşi!"
Daha çok ağlamaya başladım. Jennie unnim neden bu kadar acımasız olmak zorunda ki ?'