Tento díl věnuji někomu, kdo mě při minulém dílu potěšil svým krásným komentářem. :3 Mám ty nejlepší čtenáře!:3 <3
Louis:
Ta naštvanost mi nevydržela dlouho. Uvědomoval jsem si, že jsme tam nechali Susan. Dobře jí tak! Je to mrcha a zase se po něm plazila, jak prostitutka. Harry tiše chrápal a mně se podařilo zabrat až kolem půl čtvrté.
Budík nám zvonil přesně v sedm. Vlastně mě to probudilo až v sedm patnáct, protože jsem se probudil až při třetím upozorněním. Vypnul jsem tu otravnou znělku a s hlasitým povzdychnutím jsem vstal. Protáhl jsem se a můj pohled sklouzl na Harryho. Spal jako beránek. Byl tak sladký a vypadal tak nevinně. Nevinně.. Zrovna on! Ten se určitě v Londýně nadělal špatných věcí. Nechci o tom ani přemýšlet, ale nejde to. Jaký byl, než přišel sem? Chlastal, hulil, střídal holky? Vlastně ne. Měl asi jen Susan.. Ale i to stačí na to, abych žárlil, i když už s ní není. Není krásnější pocit, než vědět, že je někdo, koho milujete jen a jen VÁŠ!
Můj, můj, můj, můj! S radostí jsem skočil do jeho postele a celou svou váhou jsem ho zalehl. „Budíček!“ Vykřikl jsem a začal jsem se smát. Harry se na mě s leknutím zmateně podíval.
„Co blázníš?!“ Zavrčel unaveně. Měl kruhy pod očima a vypadal dost zdrchaně. Po tom, co včera vypil, se ani nedivím.
„Musím jít do školy. A ty samozřejmě taky.“ Zazubil jsem se.
„Ještě pět minut.“ Zamrmlal a vytáhl si polštář zpod hlavy. Zakryl si s ním obličej a já ho vzal do své malé dlaně a odhodil ho.
„Ani pět minut, lásko. Vstávej.“ Políbil jsem ho na krku. Najednou jsem uslyšel kroky. Rychlostí blesku jsem vstal a zmateně jsem se koukl ke dveřím. Ty se vzápětí otevřely a vešla Anne.
„Kluci, Lottie a Fizzy šly na ranní doučování z biologie, Gemma měla naspěch ani nevím proč a já jdu s dvojčaty k lékařce. U nich ve třídě řádí viróza a asi to od někoho chytily. Nezlobte a nedělejte..hlouposti..“ Pousmála se a zase zavřela dveře. Harry vykoukl zpod peřiny a přeměřil si mě pohledem. V tom jsme už slyšeli bouchnutí hlavních dveří.
„To znamená, že jsme sami doma? Úplně sami?“ Zazubil se a rychle vstal. Už vypadal, že mu nevadí nedostatek spánku a ani bolest hlavy a podobné věci po alkoholu. Pousmál jsem se a přitulil se k němu.
„Tvůj táta je už v práci, že jo?“ Chytil si mě pod zadečkem a vytáhl výš, aby mě mohl políbit. Krátce jsem se otřel o jeho rty a podíval se mu do očí.
„Jo, jsme tu sami.“ Usmál jsem se. „Ale musíme se jít chystat do školy, nebo to nestihneme.“ Dostal jsem se z jeho sevření a šel dolů.
„Proč nezůstaneme dnes doma?“ Šel v těsném závěsu za mnou a neustále se snažil dotýkat mého pozadí s úšklebkem na rtech.
„Protože musíme do školy. Mám už dost absence a nemůžu si to dovolit. Ty bys měl být chvíli taky vzorný student, Stylesi.“ Vyplázl jsem na něj jazyk.
„Je s tebou nuda, Lou.“ Svěsil koutky a namířil si to do koupelny. Mezitím jsem stihl udělat ošizenou snídani. Sám jsem hlas neměl. Nachystal jsem mu ještě vodu s tabletkou a vystřídal ho v koupelně. Vůbec nic jsme nestíhali. Popadl jsem tašku a běžel dolů. Harry na mě už čekal. Propletl si se mnou ruku a svižnějším krokem jsme šli ke škole.
Harry má samozřejmě mnohem delší nohy, než já a proto jsem skoro nestíhal jeho tempu.
„Zpomal!“ Tiše jsem se zasmál.
„Copak? Nestíháš, prcku?“ Zakřenil se a nezpomaloval.
„Jdi někam, brouku.“ Vyplázl jsem na něj jazyk. Už nám zbývaly asi tři minuty cesty ke škole, když mi zazvonil mobil. Vytrhl jsem se opatrně Harrymu ze sevření a začal jsem se prohrabovat v mé tašce. Nikdy jsem nebyl pořádný, ale tady ten bordel.. už bych s tím mohl něco udělat.
Třeba zítra. Možná příští týden. Nebo taky nikdy.
Nakonec jsem ho našel po učebnicí algebry a pod sešitem informatiky. Rozzářila se na mě fotka volajícího. Modré zářivé oči, které by jste poznali kdekoli. Klidně v davu tisíci lidí. Blonďaté promelírované vlasy, které vypadají přirozeně a letmý úsměv. Trávíme teď spolu strašně málo času.
Zvedl jsem to a koukl na Harryho. Potom radši rychle zpátky do země. „Ni?“
„Lou?“ Vyhrkl.
„Prosím, přijď rychle.“ Zavzlykal.
„Proč? Co se děje? Ty nejsi ve škole?“ Ptal jsem se okamžitě.
„Ne, jsem v nemocnici. Musíš rychle přijet.“ Jeho hlas zněl velmi zoufale. Docela dost mě to vyděsilo.
„Co se děje?“
„Prosím, Lou..“ Vzlykl a típl hovor. Zamračil jsem se.
„Musím jít, Harry.“ Pokrčil jsem rameny. Dal jsem mu pusu na tvář a ignoroval jsem jeho otázky typu, co se děje a kam jdu.
Musel jsem jít rychle za Niallem. Nechápal jsem, co se stalo a bylo jedno, že mám hodně absence.
ČTEŠ
Stepbrother
FanfictionCo se stane, když devatenáctiletému Louimu, který se stále nemůže smířit se smrtí své matky, vtrhne do života tátova nová přítelkyně, nová nevlastní sestra a nový nevlastní zatraceně sexy bratr? ALL RIGHTS RESERVED ©