Louis:
Moje dojmy z Harryho byly všelijaké. Čekal jsem.. koho jsem vlastně čekal? Považoval jsem všechny za vetřelce a toho kluka asi nejvíc. Myslel jsem na něj jen ve špatném slova smyslu a najednou se tu zjeví kluk, který vypadá, že by neublížil ani mouše, i když zdání někdy klame.
Harry:
Takže už konečně znám svého nového nevlastního bratra. Přiznávám, že jsem nevěděl, co bych mu měl říct, nebo co bych měl udělat. Kdyby to byl jeden z těch šprtů, co nosí ulízané vlasy, brýle, košile po dědečkovi a v ruce mají stále jednu z mnoha učebnic, do kterých každý den civí, tak by to bylo snazší. Ale on? Možná mi i vyrazil dech. Maličký brunet s modrýma očima. Měl by být pravděpodobně starší než já. Pár minut jsme na sebe koukali. Asi mi to přišlo divné a taky na sobě kromě ručníku nic neměl.. (Ano, viděl jsem po jeho příchodu z koupelny ten nejdokonalejší zadek pod sluncem). Raději jsem šel dolů.
O pár hodin později..
Vzal jsem si mobil a ihned jsem se připojil na Facebook. Susan byla online, ale neobtěžoval jsem se jí napsat. Všiml jsem si také fotky, co přidala. With Zaynie:* Hmm, aha. Nějak mě to teď nezajímalo. Do vyhledavače jsem zadal Louis Tomlinson. Vyskočil na mě ten kluk, co je právě nahoře. Poslal jsem mu žádost. Na profilové fotce se mírně usmíval, hnědé vlasy měl sčesané na jednu stranu a na sobě měl džínovou bundu. Nic víc jsem neviděl. Ta fotka se mi líbila. Na úvodce se zubil s nějakým blonďáčkem a brunetem, kteří byli zřejmě v jeho věku. Když jsem prohledal jeho alba, tak jsem narazil na fotky s těma dvěma. Zjistil jsem, že se jmenují Niall a Liam. Potom tam bylo taky pár fotek s docela pohlednou blondýnkou jménem Hannah a klukem, který se všude s Louisem šklebil, Stan. Nechyběly tam také fotky se sestrami. Ve vztahu nikoho neměl. Proč mě to vůbec všechno zajímá?
ČTEŠ
Stepbrother
FanfictionCo se stane, když devatenáctiletému Louimu, který se stále nemůže smířit se smrtí své matky, vtrhne do života tátova nová přítelkyně, nová nevlastní sestra a nový nevlastní zatraceně sexy bratr? ALL RIGHTS RESERVED ©