34.Díl

6.8K 611 83
                                    

Děkuju za to, že jste vyrželi. Všechny ty ohlasy *-* jste nejlepší čtenáři na světě!:3 <3 Nemohla jsem psát, protože byla škola a nestíhala jsem, ale teď je konečně volno, tak můžete do konce týdne očekávat ještě minimálně jeden díl. Nechám těch předkeců. Užijte si tento krátký díl. :)

Louis:

Brzy ráno mě probudila textovka. Neprobudila jen mě, ale i Harryho, který mě celou noc objímal. Zamrkal a já se usmál.

„Dobré ráno.“ Zaculil jsem se a políbil ho na tvář. Stále jsem byl trochu stydlivý, i když za normálních okolností nejsem skoro vůbec. Natáhl jsem se pro mobil a Harry se usmíval, jak sluníčko.

„Dobré, Lou.“ Přitáhl si mě k polibku, který jsem mu oplatil.

„Co kdyby někdo přišel..“ Odtrhl jsem se od něj a vstal. Podíval jsem se na smsku.

Nová zpráva od: Niall Horan

Ahoj Lou. Neměl jsem v plánu ti odepsat, ale.. nedokážu tě ignorovat.

Usmál jsem se. Napsal! Kdybych byl patnáctiletá puberťačka, tak bych teď skákal do stropu.

„Co tam máš, že se tak usmíváš?“ Zeptal se Harry a taky vstal.

„Ale nic. Pojď.“ Chytil jsem ho za ruku a vyšli jsme ze dveří. V tom jsem si uvědomil, co dělám. Nechtěl jsem, ale musel jsem ho pustit. Naštěstí tu nikdo nebyl. Sešli jsme dolů. Všichni ještě spali. Za hodinu bychom stejně museli vstát. Dnes musíme do školy..

Udělali jsme s Harrym snídani a rozpačitě jsme se k sobě tulili, líbali se a mazlili. Dokud jsme neuslyšeli bouchání dveří. Všichni začali vstávat.

Lottie s Gemmou k nám celou snídani vysílali zajímavé pohledy. Buď se uculovaly, nebo se uchechtávaly anebo se jen tak koukaly. Táta se na ně jen díval a kroutil hlavou.

„Puberťačky..“ Prohlásil po chvíli.

Daisy s Phoebe vypadaly, že na včerejšek úplně zapomněly. Jejich hlavní starosti stejně byly jen panenky. Naštěstí. Jinak by to nedopadlo dobře.

Harry položil pod stolem ruku na mou nohu a hladil mě. Nejradši bych se k němu natiskl a vrněl, jak kočka, ale musel jsem dělat, že nic. O chvilku později jsem se zvedl.

„Jdu se nachystat do školy. Zabírám si koupelnu.“ Prohlásil jsem a Harry vstal taky.

„Já se jdu taky nachystat.“ Usmál se na naše rodiče a ti jen pokývali hlavou. Lottie málem vyprskla svůj čaj a Gemma se rozesmála. Anne se na ně nechápavě podívala. My dva jsme radši vyrazili do koupelny.

Harry:

Vlezl jsem za Louisem do koupelny a zamknul jsem. Přitiskl jsem ho ke zdi a usmál jsem se.

„Konečně sami..“ Zašeptal jsem a něžně ho políbil. Obtočil ruce okolo mě. Miluju, jak je maličký, krásný a roztomilý. Jsem z něj úplně hotový. Takhle jsem se nikdy předtím necítil. Tohle se nedá porovnávat se Susan.

„Sami..“ Zopakoval šeptem a políbil mě taky. Takhle to pokračovalo ještě nějakou chvíli, než někdo zabušil na dveře.

„Už jděte pryč vy hrdličky!“ Zasmála se Lottie, která chtěla jít do koupelny.

„Sklapni!“ Zavrčel Louis a otevřel jí. Louis zůstal v koupelně a já jsem se šel převléknout a pro věci. Všichni jsme se nachystali a společně jsme šli do školy. Jen jsem se na Louise usmíval a on na mě. Nemohli jsme nic riskovat.

Vešli jsme do třídy. Doufal jsem, že si Louis sedne semnou a že mi dovolí se na něj toužebně koukat a alespoň nějak se ho dotýkat, ale on měl zřejmě jiné plány. Šel si sednout za tím blonďatým děckem, které na něj házelo zamilované pohledy..

Tohle se mi prostě nelíbilo!

StepbrotherKde žijí příběhy. Začni objevovat