Prosím čtěte to dole. :3
Harry:
Poslední den prázdnin -
Můj milý deníčku,
Nevím, co psát. Myslím, že s tímhle podělaným deníkem končím, stejně jako končím se svým podělaným životem. Ne doslova. Měl bych se stát někým jiným. Končím se vším, co má v kalhotách koule. Měl bych se věnovat škole a především zase holkám. A zapomenout na NĚJ. Na toho, co mi zlomil srdce na tisíc kousků a změnil mě od začátku až do konce.
Při poslední větě už jsem slzel a nedokázal psát dál. Uzamknul jsem svůj deník, protože jsem si na něj před měsícem pořídil zámek. Odhodil jsem ho na druhou stranu pokoje, která už nepatřila Louisovi. Nepatřilo mu tady už nic, protože si všechno, co mi ho mohlo připomenout, odvezl s sebou.
Momentálně jsem doma sám. Holky, Mark i máma jeli navštívit Louise a Nialla. Na to jsem neměl, a tak jsem se rozhodl se tu zase utápět ve svých slzách. Moje myšlenky už ani nesměřovaly k tomu, jak bych ho nejradši zabil, ale k tomu, jak musím změnit sám sebe. A jak na něj přestat myslet. Nesmím zapomenout ani na to, že si musím najít holku. Tohle byl jen zvláštní omyl, který se neměl nikdy stát. Harry Styles je jiná liga. Patří jinam. Zvládnu být zase takový jako předtím a vyvaruju se podobných chyb..
Lehl jsem si pod peřinu a koukal prázdně do stropu. Přitiskl jsem si k sobě jeho tričko. To jediné, co mi tu po něm zbylo. Jedno podělaný tričko. Pořád ještě trošičku vonělo po něm. Nechal jsem po tvářích stékat slzy.
Všichni jsme schopni zamilovat se do člověka, který je schopen nás úplně zničit. Tak jako Louis zničil mě. Ale já se nedám. Najdu někoho, kdo slepí moje srdce do původního stavu a budu to zase já. Ten statečný a částečně namyšlený Harry Styles z Londýna.
Myslím, že uroním i pár slz. Moje první povídka na wattpadu a o Larrym končí. Ale ne tak úplně!
Louiho pohled jsem nenapsala záměrně. Brzy pochopíte proč. Celou tuhle povídku jsem psala se záměrem, že skončí šťastně. Ale nemohlo by být pokračování, kdyby skončila ideálně.
ANO! Pokud bude zájem, začnu psát pokračování. Takže bych byla ráda, kdyby jste mi dali vědět, jestli by se vám to líbilo.
Další novinka. Před pár měsíci mi k této povídce přišla nabídka z jednoho nakladatelství. Povídku jsem začala přepisovat, malinko vylepšovat, ale děj jsem samozřejmě zachovala celý. Byla bych ráda, kdyby jste se vyjádřili k tomu, zda by si někdo z vás takový blábol koupil. <3
Byla bych taky ráda, kdybych se teď chviličku mohla zaměřit i na jiné své příběhy, jako je Ten odvedle, Why not, baby? Love on YouTube nebo taky překlad povídky Balance. Čím dřív tyto povídky rozjedu, bude pokračování Stepbrothera.
A NAKONEC! CHTĚLA BYCH VÁM Z CELÉHO SRDCE PODĚKOVAT ZA TO, ŽE JSEM VÍC NEŽ ROK MĚLA TY NEJLEPŠÍ ČTENÁŘE TÉTO POVÍDKY. PSANÍ MI DÍKY VÁM PŘIROSTLO K SRDCI TAK MOC, ŽE ANI NEVÍM, JAK VÁM ZA TO PODĚKOVAT. DLUŽÍM VÁM TOLIK, ŽE SI TO ANI NEUVĚDOMUJETE. JEDNO VELKÉ DĚKUJU!
ČTEŠ
Stepbrother
FanfictionCo se stane, když devatenáctiletému Louimu, který se stále nemůže smířit se smrtí své matky, vtrhne do života tátova nová přítelkyně, nová nevlastní sestra a nový nevlastní zatraceně sexy bratr? ALL RIGHTS RESERVED ©