1.Díl

14.9K 773 53
                                    

Povídka je i na lovebites. Hope you like it. :3 -> http://lovebites-ff.blog.cz/rubrika/stepbrother <-

Harry:

„Harry, dál o tom spolu už nebudeme polemizovat.“

„Ale já..“

„Prostě tam jedeme, ať chceš nebo ne. Tvůj nový domov bude Doncaster.“

Takhle skončil rozhovor kudrnatého sedmnáctiletého chlapce s jeho mámou. Už je to rok, co Harrymu a jeho sestře Gemmě zmizel táta ze života a jejich mámě Anne manžel. Prostě se jednoho dne sbalil a oznámil, že čeká dítě s jinou. Od té doby se stýkají jen zřídka. Anne si čtyři měsíce po rozvodu našla nového přítele Marka a tvrdí, že je to její životní láska. Gemma si ho oblíbila. Oblíbila si i jeho děti, které Harry zatím ještě ani jednou neviděl (ne že by po tom toužil). Harry ho mockrát neviděl, ale ani o to neměl zájem. Vždycky, když Mark přijel do Londýna navštívit je, tak se Harry okamžitě někam vypařil.

Harry odmítal stěhování do nějakého Doncasteru, kde v životě nebyl. Máma jim to oznámila před pár minutami. Z Londýna se mu nechce. Má tu přátelé a taky Susan. Před třemi měsíci spolu začali chodit. Zřejmě jen kvůli tomu, že Susan je nejoblíbenější holka ve škole. Asi ji nemiluje, ale tvrdí, že ano.

Louis:

„Budou se sem stěhovat?! Ne .. teď řekni, že je to jen hodně debilní vtip.“ Zavrčel Louis, který seděl vedle svých čtyř sester Lottie, Fizzy, Daisy a Phoebe na pohovce.

„Ne, není to ani trošku vtip. Uklidni se Louisi. Anne, Harry a Gemma pro mě hodně znamenají.“

„Mně je to docela jedno.“ Zamrmlala Lottie. „Když budu mít pořád svůj pokoj sama pro sebe.“

„Samozřejmě Charlotte.“Táta se na ni mírně zamračil. Měl už dostatečně velké nervy z Louise. „Gemma bude mít pokoj s Fizzy, to už jsme řešili.“ Mrkl na ni táta.

„Ty jsi o tom věděla?!“ Obrátil se Louis na svou sestru.

„Samozřejmě, neměla jsem ti to říkat, protože táta věděl, že budeš vyvádět.“ Odpověděla mu.

„A Harry může mít pokoj třeba s tebou Lou. Dokud nenajdeme prostornější dům.“ Mark si dával velký pozor, aby mluvil opatrně. Ne, že by se svého syna bál, ale od doby, co si našel Anne, Louis není zrovna příjemný. Vlastně už když před rokem a půl zemřela jejich máma, tak i s ní zemřela část Louise.

„To nemyslíš vážně, že ne?! Mám sdílet pokoj s klukem, co mu nikdo ani nestojíme za to, aby se s námi seznámil? Já o to taky nestojím a on určitě taky ne. Neznám ho a nikdy jsem ho neviděl.“ Devatenáctiletý Louis rozhořčeně vstal a šel se zavřít do svého pokoje. Zatím svého.

StepbrotherKde žijí příběhy. Začni objevovat