Louis:
Po té, co jsem mu udělal snídani, jsem šel nahoru. Když jsem otevřel dveře, tak ještě tiše oddechoval. Nechtělo se mi toho andílka budit. Položil jsem tác s jídlem na kraj postele a sám jsem si k němu sedl. Pohladil jsem ho ve vlasech.
„Harry..“ Šeptl jsem. Pořád se cítím provinile.
Pomalu otevřel oči a zamrkal. Podíval se na mě.
„Dobré ráno.“ Řekl jsem potichu a malinko jsem se pousmál. Teď na mě určitě začne řvát. Nedivil bych se. Zasloužím si to. Řekl jsem opravdu strašné věci.
„Dobré..“ Zašeptal a sledoval mě.
„Udělal jsem ti snídani. Doufám, že máš hlad.“
„Trochu.“
„Mám jít?“
„Ne.“ Přisunul si tác s jídlem blíž k nám. Je opravdu „výřečný“.
Raději jsem vážně vstal, že půjdu pryč, ale on mě chytil za zápěstí a stáhl zpátky k němu. Potom rozpačitě odtáhl ruku a trošku se ode mě odsunul. „Zůstaň Louisi.“
„Harry, já se vážně omlouvám.“ Podíval jsem se na něj. Stejně je moc blízko.
„Tím nic nespravíš.“
„Já vím.“
Pokrčil rameny a pomalu se pustil do vaflí s nutellou, které jsem mu připravil. „Víš, že bych klidně přežil tvoje nadávky, když bys mi potom udělal takovou dobrou snídani jako dnes?“ Lehce se zasmál.
„Dobře, odteď ti je budu dělat každý den. Bez nadávek.“
„Vážně?“ Opět se zazubil. Jsem rád, že nevybuřuje, nenadává a nehází po mně věci.
„Vážně.“ Usmál jsem se a nespustil z něj oči.
Chvilku jsme na sebe jen tak koukali. Bylo to vážně rozpačité. Raději jsem vstal a šel jsem se učit, i když jsem neměl co. Zítra začíná po krátkých jarních prázdninách opět škola. Alespoň uvidím Nialla, Hannah a všechny ostatní. Myslím, že obzvlášť po tomhle incidentu mi táta domácí vězení jen tak nezruší.
S nikým a ani s Harrym jsem do večera nemluvil. Chtěl jsem se odhodlat a jít za Gemmou a Anne, ale neudělal jsem to. Bojím se. Je to těžké. Nevím, co přesně bych měl říct. Omlouvám se, zřejmě nestačí.
...
Ráno nás probudil budík. Vstal jsem. Těším se do školy. Samozřejmě na ty lidi tam. Učení je mi docela ukradené, i když nepropadám. Jsem prostě průměr. Asi i díky Liamovi, protože je chytrý. Niall taky není úplně hloupý. Možná kvůli Stanovi mám horší známky, než bych normálně mohl mít. Rádi se flákáme místo školy.
S Harrym jsem se beze slov vystřídal v koupelně, něco jsem si oblékl a pospíchal jsem pro Nialla, i když jsem měl vzít Harryho, protože to bude dnes jeho první den.
ČTEŠ
Stepbrother
FanfictionCo se stane, když devatenáctiletému Louimu, který se stále nemůže smířit se smrtí své matky, vtrhne do života tátova nová přítelkyně, nová nevlastní sestra a nový nevlastní zatraceně sexy bratr? ALL RIGHTS RESERVED ©