အပိုင်း ( ၃ရ ) Zawgyi - edit

560 24 1
                                    

၀မ္ရိေပၚ ေပက်င္းကေန အိုဆာကာ ႐ုတ္တရက္ထြက္လာခဲ့ တာမို႔က်န္ခဲ့တဲ့မၿပီးသတ္ေသးတဲ့အလုပ္ကိစၥေတြအတြက္ျပန္ရအုံးမည္။ ၀မ္ရိေပၚ သူက မျပန္ခ်င္ေပမယ့္ က်န႔္က သူ႔ကို ျပန္ခိုင္းကာ နန္စီ ကိစၥကိုလည္း ကူညီေပးေစခ်င္သည္။ ေနာက္တစ္ခုက ၀မ္ေပါက္ေလးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ၀မ္ပါးႏွင့္မားကို ေျပာျပရအုံးမည္။

"က်န႔္ .. တစ္ကယ္ျပန္ရမွာလားလို႔.. အလုပ္ကိစၥေကာ နန္စီကိစၥေကာ ဒီကေနပဲ စီစဥ္ေပးလိုက္မယ္ေလ မရဘူးလား.."

ေလဆိပ္ဆင္းကာနီး ထုံးစံအတိုင္း ၀မ္ရိေပၚတို႔ က်န႔္အနားက မခြာနိုင္ျဖစ္ေနျခင္းျဖစ္သည္။

"မဆိုးရဘူးေလ..၀မ္....ၿပီးရင္ျပန္လာရမွာပဲဟာ.... .စည္းကမ္းကိုလိုက္နာ မွ‌ေပါ့.."

"ၿပီးေတာ့ ၀မ္ေပါက္ကိစၥမင္း လုပ္ရမယ့္တာ၀န္ ရွိေသးတယ္ေလ.. မဟုတ္ရင္ ၀မ္ပါးနဲ႔မား လန႔္သြားလိမ့္မယ္.. "

"က်န႔္ .. ကၽြန္ေတာ္တို႔ သားအဖသုံးေယာက္ ဘယ္သူမွမသိတဲ့ေနရာ အတူတူသြားေနရေအာင္လား.. "

၀မ္ရိေပၚ စာအုပ္ႀကီးအတိုင္း အျမဲေတြးတက္တဲ့ က်န႔္ကို အရဲ စြန႔္ကာ ထပ္ၿပီးေတာင္းဆိုလိုက္သည္။

"၀မ္ရိေပၚ .. မင္း မိဘေနရာေရာက္ေနၿပီ ကိုယ္ခ်င္းစာစိတ္ေမြးစမ္း.. သူတို႔ရင္ခြင္ထဲကေန မင္းကိုဆြဲထုတ္လာမိလို႔ မင္း ပါးနဲ႔မားကို ကိုယ္ ဘယ္ေလာက္အျပစ္ျပဳမိသြားဆိုတာ သိရဲ့လား.. အဲ့အတြက္ ၾကည္ၾကည္ ျဖဴျဖဴနဲ႔ သူတို႔ရင္ထဲမွာ လစ္လပ္သြားတဲ့ေနရာေလးကို ၀မ္ေပါက္ေလးနဲ႔ အစားထိုးေပးခ်င္တာ.. မင္းကိုယ့္ကို တစ္သက္လုံး ကိုယ့္ကိုကိုယ္ အျပစ္ တင္ရင္း ေနသြားေစခ်င္လို႔လား.."

"က်န႔္.. ကၽြန္ေတာ္မွားသြားပါတယ္.. အမ်ားႀကီးမစဥ္းစားပဲ ေျပာလိုက္ မိတယ္.. စိတ္မဆိုးပါနဲ႔ေနာ္.. "

၀မ္ရိေပၚ ေရွာင္က်န႔္ခါးကို ဖက္ကာ ရင္ခြင္ထဲေခါင္းတိုးၿပီး ေတာင္းပန္လိုက္သည္။

"စိတ္မဆိုးပါဘူး..ကိုယ့္ ၀မ္ငယ္ေလးက လိမၼာၿပီးသားပါ.. ေနေကာင္း ၿပီဆိုၿပီး ဟိုေရာက္ရင္ ေပါ့ေပါ့ဆဆ မေနရဘူးေနာ္.. ေရကိုအၾကာႀကီး စိမ္မခ်ိဳးနဲ႔.. အစားမွန္မွန္စား.. ေနာက္လက်ရင္ ျပန္လာခဲ့.. ကိုယ္တို႔ သားအဖ ၀မ့္ကိုေမၽွာ္ေနမယ္.."

Wish (Complete)Where stories live. Discover now