၀မ္ရိေပၚ အိပ္ယာကနိုးေတာ့ က်န႔္ အစား တကုန္းကုန္း အလုပ္ ရႈပ္ေနေသာ ဦးထန္းကိုပဲေတြ႕လိုက္ရသည္။
"ဦးထန္း.. ဘယ္တုန္းကေရာက္လဲ... က်န႔္..ေရာ.. "
" ျပန္သြားၿပီ ရိေပၚေလးရဲ့... ဒီမွာ ရီေဖးက ဆန္ျပဳတ္လႈပ္ေပးလိုက္တယ္ Hotel မွာ ခြင့္ေတာင္းၿပီးေတာင္ တကူးတက လုပ္ေပးရွာတာ ရိေပၚ ေလးႀကိဳက္တယ္ဆိုၿပီး... ဦးထန္းက အားနာလို႔ တားတာ ေတာင္မရဘူး .. ရိေပၚေလး ကံေကာင္းတယ္ ၾကင္နာတတ္တဲ့သူေတြနဲ႔ေတြ႕ရတာ.. ဒါေၾကာင့္ ရိေပၚေလးက ဂ်ပန္မွာေပ်ာ္တာကိုး.. ဦးထန္းနဲ႔ မားစံက တစ္ခ်ိန္လုံးစိတ္ပူေနတာ ေနေရးထိုင္ေရး စားေရးေသာက္ေရး အဆင္ မေျပေနမွာကို .. ခုေတာ့ စိတ္ခ်ရၿပီ.."
"ဟုတ္တယ္..ဦးထန္း ရီေဖးေကာက ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ အစ္ကိုဆိုလည္း ဟုတ္တယ္..အေဖတစ္ေယာက္ဆိုလည္း ဟုတ္တယ္.. အဲ့ဒါတင္မကဘူး စစ္ေကၽြးဆိုလည္း ေသြးသားရင္းညီအစ္ကိုလိုပဲ... "
ေခါင္းတၿငိမ့္ၿငိမ့္ျဖင့္ စကားေတြေျပာလာသည့္ ဦးထန္းကို သူ ဘယ္ေလာက္ထိဂ႐ုစိုက္ခံရသည့္အေၾကာင္းကို ၀မ္ရိေပၚ ေျပာျပလိုက္ သည္။
"ဒါဆို.. ေရွာင္က်န႔္ဆိုတာ ကေကာ.."
"ဟီး.. သူကလား.. က်န႔္က ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ အရာရာပါပဲ ... သူဆိုတာ မရွိရင္ေတာ့ရင္ ကၽြန္ေတာ္ဆိုတာ မရွိခ်င္ေလာက္ေအာင္ လိုအပ္တဲ့သူ.."
"ရိေပၚေလး လိုခ်င္တဲ့ဘ၀မ်ိဳးဆိုရင္ ဦးထန္း၀မ္းသာပါတယ္.... ၀မ္သခင္ႀကီးနဲ႔ သခင္မႀကီးကေတာ့ လက္ခံဖို႔ ခက္ခဲလိမ့္မယ္.. ဘာပဲျဖစ္ ျဖစ္ ဦးထန္းနဲ႔မားစံက ရိေပၚေလး ဘက္ကပါပဲ... "
"ဦးထန္းလိုစိတ္မ်ိဳး တစ္၀က္ေလာက္သာ ပါးနဲ႔မား ကၽြန္ေတာ့္ကို နားလည္ၿပီး ဂ႐ုစိုက္ေပးရင္ သိပ္ေကာင္းမွာ..."
"၀မ္သခင္ႀကီးနဲ႔သခင္မႀကီးက ရိေပၚေလးကို ခ်စ္ပါတယ္.. ခ်စ္ပုံျခင္း မတူတာပါ.. "
ကၽြန္ေတာ္လည္း ပါးနဲ႔မားကိုခ်စ္ပါသည္။ ဒါေၾကာင့္လည္း သူတို႔တစ္သက္လုံး အားထုတ္ႀကိဳးပမ္းခဲ့သည့္ Wang Group ကို ဆက္ ၿပီးထိန္းသိမ္းထားနိုင္ဖို႔ ႀကိဳးပမ္းအားထုတ္ေနျခင္းပင္။ က်န႔္ နဲ႔ပတ္သက္ ၿပီးလည္းပါးနဲ႔မားလက္ခံရခက္ခဲမည္ ဆိုေပမယ့္ တစ္ေန႔ေတာ့ လက္ခံ နားလည္ ေပးလိမ့္မယ္လို႔ ယုံၾကည္မိသည္။
BINABASA MO ANG
Wish (Complete)
FanfictionZhan ဆိုတာ ကျနော့်အတွက်တော့ အရာရာဖြစ်တည်မှုပါပဲ။ သူဆိုတာမရှိတော့ရင် ကျနော်ဆိုတာ မရှိချင်လောက်အောင်ကို ရူးသွပ်ရသူမို့။ Wang Yibo Wang ဆိုတာ ကိုယ့်အတွက်တော့ ကိုယ်ကိုတိုင် မလွတ်မြောက်ချင်လောက်အောင် န...