BESTE DOĞAN
17 Yaşında - Üvey ailesinden şiddet görüyor. - Tek dostu Görkem'dir ve aynı zamanda çocukluk arkadaşıdır.
BERKE DOĞAN
17 Yaşında - Beste'nin öz ikizi - Çocukluk arkadaşlarından oluşan bir çetesi var. - Üvey kızdan nefret eder. - Ailesine düşkündür.
KAĞAN DOĞAN
25 Yaşında - Beste'nin En büyükten bir küçük abisidir. - Üvey kız yüzünden 4 kardeşini de alıp yurtdışına çıkmıştır. - Üvey kızdan nefret eder. - Diğer iki kardeşi küçük olduğu için onları götürmemislerdir. - Ailesine düşkündür. - Aşırı derecede kıskançtır.
BURAK DOĞAN
23 yaşında - Beste'nin en büyük 2. ÖZ Abisi - Abisinin yanında Yurtdışındadır. - Üvey kızdan nefret eder. Ailesine düşkündür. - Aşırı derecede kıskançtır.
ARDA DOĞAN
20 Yaşındadır. - Beste'nin 3. En büyük öz abisidir. - Abileriyle birlikte Yurtdışındadır. - Üvey kızdan nefret eder. - Ailesine düşkündür. - Aşırı derecede kiskanctir.
AYAZ VE ARAZ DOĞAN
18 Yaşındalar. - İkizdirler. - Abileriyle birlikte Yurtdışındalar. - Üvey kızdan nefret ederler. - Ailesine düşkündürler. - Aşırı kıskançtırlar.
_Yukarıdaki AYAZ_
_ Aşağıdaki ARAZ_
EGE DOĞAN
15 Yaşında - Beste'nin öz kardeşi - Üvey kızdan nefret eder. - Ailesine düşkündür. Aşırı derecede kiskanctir.
GÖRKEM ÇETİN
17 Yaşında - Beste'nin Çocukluk arkadaşı - Beste'nin ailesini şikayet ediyor ama o adam polislerden kurtuluyo para sayesinde. - Aşırı kıskanç.
SEMİH VE SILA DOĞAN
50 Yaşındalar. - Beste'nin öz anne ve babası - ZENGİNLER. - Ailesine çok düşkündürler.( Aklımdaki gibi fotoğraf bulamadım artık siz böyle genç gibi birilerini ayarlayın ama 50 yaşında olduklarını unutmayın ha jshshd )
KARAKTERLER HAKKINDA NE DÜSÜNÜYORSUNUZ.
Duyuru = Arkadaşlar en büyük abi Yusuf. O sonradan eklenecek. O yüzden burada yok haberiniz ola.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYATIM
Random17 yılın sonunda gerçek aileme kavuşacağım. YENİ HAYATIM VE ÖZ AİLEM