5. BÖLÜM

6K 188 51
                                    


Medya = Görkem Çetin

( Arkadaşlar ben  biliyorsunuz ki ARDA 2. En büyük abiydi. Burak'ta  onun bir kücügüydü. Ama ben onların TEK İSMİNİ DEĞİŞTİRDİM. Yani Burak 2. En büyük abi, Arda 3. En büyük abi. ANLAMAYANLAR TANITIMA BAKSİNLAR ))

___________________________________

Beste'nin ağzından

Hep birlikte dışarı çıkmıştık. Can oynayacaktık. Ama ben pantolonla oynayamayacağımı bildiğim için  üstümü değiştirecektim. Tam söylicektim ki koruma geldi babamın yanına.

-"Efendim bir genç çocuk geldi. Beste Hanım'a gelmiş öyle diyor. " Dedi koruma.

-"Adı neymiş ?"dedi babam.

-"Görkem efendim."dedi koruma.

-"Tamam al sen içeri ve bizim yanımıza yönlendir." Dedi babam. Görkem yanımıza geldi 5 dk sonra. Direk koşup boynuna sarıldım. O da belimden tuttu. 1-2 dakika sarıldık. Sarılmamızı  bölen şey birinin beni çekmesi oldu. Kim diye baktığımda Berke çıktı.

-"Yeter bu kadar." Dedi Berke.

-"Bebeğim. Özledim seni." Dedi Görkem.

-"Bende seni özledim." Dedim tebssümle.

-"Merhabalar efendim." Dedi Görkem.

-"Merhaba." Dedi herkes. Sonra Görkem bana baktı. Gözleriyle sırtımı işaret etti.

-"Şey ben hem üstümü değiştireceğim hemde bir işimiz var 15 dakikaya gelirim." Dedim. Herkes başıyla onayladı. Ama abi tayfasının kaşları çatıktı. Onlara gülümseyip Görkemi de alıp odama çıkıyorduk.

-"Abi tayfası beni öldürecek gibi bakıyordu. Korkmadım değil yani Bestee." Dedi Görkem. Sonra ikimizde güldük. Odama gelmiştik. Odama girip koltuğa oturduk. Ben pansuman için gerekli olan eşyaları aldım ve Görkem'in önüne koydum. İçimde koşucu atleti vardı. Bu yüzden tişörtümü direk çıkardım. Görkem alışıktı. Yavaşça pansuman yapmaya başladı Görkem. Tam yaparken odaya pat diye biri girdi. Baktığımda Abi tayfası, Berke ve Ege vardı. Kağan abi birden bağırmaya başladı.

-"ALIN LAN BAK GÖRDÜNÜZMÜ BU KIZDA O KIZ GİBİ. ERKEKLERLE YİYİSİYOR İSTE. BAK EGE BAK BİZE KARŞI SAVUNDUĞUN KIZA BAK. ODA AYNİ   DİĞER KIZ GİBİ." Dedi Kağan abi.  Gözlerim dolmuştu. Ben şuana kadar namusuna laf ettirmemistim. Ama o ne diyordu bana. Gözlerim dolu dolu Ege'ye baktım.

-"HAYIR ABİ. ABLAM O KIZ GİBİ DEĞİL ANLADIN MI. GÖRKEM ABİ, ABLAMIN SIRTINA PANSUMAN YAPIYORDU. O ESKİ BABASI OLACAK ŞEREFSİZ ABLAMA ŞİDDET UYGULUYORDU. GÖRKEM ABİ ONU ŞİKAYET EDİYORMUŞ AMA ADAM PARA SAYESİNDE KURTULUYOR VE ABLAMI HER GÜN DÖVÜYORMUŞ. GÖRKEM ABİ ŞUANA KADAR YANINDA OLAN TEK KİŞİYMİS. AMA SEN ŞUAN ABLAMIN NAMUSUNA LAF EDİYORSUN. SUNU BİLKİ ŞUANA KADAR ABLAMIN BİR TANE BİLE NE SEW NEDE ARKADAŞI OLMUŞ ANLADINMI. " Diye bağırdı abisine Ege. Sonra yanıma gelip elimi tuttu.

-"Ben ne olursa olsun senin yanında olucam abla. Tıpkı Görkem abi gibi. " Dedi Görkem'e  bakarak. Görkem ona bakarak tebessüm etti. Ege'ye sarıldım. Oda sarıldı. Sonra ayrıldık. Ege'nin elinden tuttum. Abi tayfasina bakmadan söze girdim. Sırtımı onlara döndüm.

-"Bunun için geldi Görkem. Yani ben namusuma şuana kadar laf ettirmedim. Şimdi odamdan çıkabilirsiniz." Dedim ve yine Görkem'in  önüne oturdum. Ege'yi de yanıma otutturdum.

YENİ HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin