HelloooBerke'nin ağzından
Sinir krizi geçirecem yemin ederim ya. Abimin böyle birşey olduğunu düşünmesi ve o kıza inanması. Besteyi gerçekten çok kırdı. Bizde, Beste'nin arkasında onları dinledik. Beste çok üzülmüştü gerçekten. Şuan salonda derin bir sessizlik vardı. Ve bizde çoktan Bestenin odasına gelmiştik. Ağlıyordu. Kucağıma aldım onu ve sarıldım. Sessizce ağlıyordu.-"B-ben anlamıyorum ya nasıl inanabilir, kız onu kandırıyor ya. Berke bak gerçekten böyle bir şey yok. Bana inan lütfen." Dedi sessizce ağlarken. Göz yaşlarını sildim.
-"İnanıyorum bebeğim. Biz inanıyoruz. Ama ağlama bak Ege üzülüyor yapma." Dedim. Kafasını kaldırdı ve yavaşça Ege'ye baktı. Başı egikti ve o da sessizce ağlıyordu. Beste kucağımdan kalktı ve göz yaşlarını sildi. Zorla gülümseyip Ege'nin yanına gitti. Yanına oturdu ve ona bakmasını sağladı. Sonra onun göz yaşlarını sildi ve sarıldı ona. Bir süre sarıldılar. Sonra Beste koltuktan kalkarken Ege'yi de kaldırdı. Bana baktı sonra.
-"Boş verin onları kendi bildiklerini yapsınlar. Bana inananlar benim yanımda olur. Hem bu sayede kime güvenip kime güvenmiyecegimi bulmuş olurum. Benim kanıtım var. Hadi gelin maske yapalım." Dedi. Az önceki duygusallığı gitmiş yerine Neşe saçan Beste gelmişti. Gülümsedi. Gülümsedim. Haklıydı. O kız bana da atmıştı bir aralar bana ama ben inanmadan direkmen engelledim. Kimseye de bahsetmedim. Besteye de yapmışlar böyle bir şeyi o da benim gibi yapmış. Biz inanmıyoruz birbirimize güveniyoruz ama abimden böyle bir seyi asla beklemezdim. Aman neyse ne. Beste şuan iyimi iyi. Sorun yok.
Beste'nin ağzından
Dediklerinde hakliydim ne olacağını görürdük. Ani ruh değişimim Ege ve Berkeyi hem şaşırtmış hem de mutlu etmişti. Kapı çaldı ve içeriye Araz ve Ayaz abim sadece kapıdan kafalarını uzatmış bize bakıyorlardı. Onlar benim arkamda durmuşlardı. Onları neden çok sevdiğim belli oldu. Gülümsedim. Elimle gelmeleri için işaret ettim. Onlarda içeri girdi. Ama arkalarında biri daha vardı. Kim diye baktığımda Arda abiyi gördüm. Gülümsemem genişlemişti. İçeri geçtiler ve kapıyı kapattılar. Yanımıza geldiler. Arda abim geldiği gibi beni kucağına aldı ve yatağa oturdu. Yanağımı öpmeye başladı. Güldüm.-"Niye uyanıksınız siz bakiyim ?" Dedi abim. Berke'ye baktım. Napicaz anlamda kafamı salladım.
-"Eee abicim bizi uyku tutmadı. Hem yarın okul yok. Dedik ki oyun felan oynayalim." Dedim muzipçe sırıtarak. Kafasïyla onayladı.
-"Siz ?" Dedim. Birbirlerine baktılar abimgil. Sonra Ayaz abim lafa girdi.
-"Bizide uyku tutmadı. Aşağı da salonda oturuyorduk." Dedi. Diğerleri de Kafalarıyla onayladılar. Bende kafamı salladım.
-"Şimdi biz ilk maske yapicaz sonra yukarı gidip hep beraber oyun felan oynayalim." Dedim. Sonra abimin kucağından kalktım. Hepsini teker teker kaldırdım ve banyoya doğru yürümeye başladım. Onlarda peşimden geliyorlardı. Allah'tan banyo büyüktü. Hep beraber güle güle, sohbet ederek ve eğlenerek maskeyi yaptık. Hatta yaparken bir kaç tane fotoğraf çekildik. Instagram'a atarız. Banyodan çıktık. İlk önce aşağı inip biraz abur cubur alacaktık. Sonra yukarı çıkacaktık. Bu yüzden abimgili yukarı gönderdik bizde Berke, ben ve Ege abur cubur almak için aşağı indik. Abimgil daha aşağıdaydı. Merdivenden ses gelince bize baktılar. Araz, Ayaz ve Araz abim hariç hepsi buradaydı. Saat daha 01.00' dı. Okulda çalışma varmış bu yüzden okula gitmeyecektik. Mutluydum. Alp abi ve Oğuzda buradaydı. Alp abi galiba bu konu yüzünden gelmişti. Abimin yakın arkadaşı olunca. Ama o bana inanır. Onlara gülümsedim. Onlar da aynı şekilde karşılık verdiler. Bu arada hava aşırı sıcaktı ve ben yanıyordum. Üstümü değiştirecektim yukarı çıkarken. Salona girdik ilk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYATIM
Random17 yılın sonunda gerçek aileme kavuşacağım. YENİ HAYATIM VE ÖZ AİLEM