15. BÖLÜM

2.7K 127 21
                                    


Beste'nin ağzından

Basım çatlıyor. Vücudunda tarif edilemez acı ve ağrı var. Aq noldu ya bana. Bir dakika dur hatirlicam. En son pansuman yapıyordum. Sonra bir bez ve her yer karanlık. Kaçırıldım mı acaba. Olabilir neyse. Yavaşça gözlerimi açtım. Bir erkekle karşılaştım.

-"Sonunda uyandın miniğim." Dedi bilinmeyen ela gözlü.

-"Evet uyandım da ben çok pis susadım ya. Bana su versene." Dedim valla susuz kalmazdım. Ayrıca ben kaçırılmışım galiba.

-"Ve ben neden burdayım. Kaçırıldım mi yani." Dedim. Suyu içerken.

-"Kaçırma demeyelim de seni yanıma aldım diyelim." Dedi ela göz.

-"Okey. Peki senin adın ne ?" Dedim. Gülmeye başladı. Şimdi burada bagirmami felan beklemeyin. Hem sandalyeye bağlı olabilirdim. Ama ben son derce lüks bir odadayım. Oda da  çok iyi bir erkek kokusu vardı. Galiba onun odası çünkü siyah ve beyaz renklerine hakimdi. Ve koku onundur diye tahmin ediyorum. Suyu verirken kokusu burnuma doldu çünkü.

-"Neden güldün ya ?" Dedim.

-"Sakin karşılayacağını biliyordum ama bu kadar değildi be miniğim." Dedi. Beni tanıyor mu bu acaba.

-"Peki adın ne ?" Dedim.

-"Berkay." Dedi kafamla onayladım.

-"Peki Berkay beni yanına alma amacın ne ?" Dedim ona bakarken. Önce elimdeki boş bardağı aldı ve sehpaya koydu.

-"Sonra konuşuruz şimdi boşver bunları." Dedi. Kafamla onayladım. Tam ayağı kalkacakken kolundan tuttum.

-"Peki yaşın kaç ?" Dedim. Bana baktı. Yüzümü inceliyordu.

-"20" dedi. Vay aq aramızda 3 yaş varmış. İyi yine len. Kapıyı biri açtı ve kafasını içeri uzattı.

-"Baba." Dedi. Ortalama 5-6 yaşlarında bir çocuktu. Çocuğu mu varmış peki karısı nerede.

-"Gel bakalım babacım." Dedi Berkay. Çocuk hemen onun kucağına atladı.

-"Çocuğun mu ?" Dedim kafasıyla onayladı.

-"Peki annesi ?" Dedim.

-" Bu Miraç. Ben evlat edindim onu. Sevgilim veya eşim yok. Evlat edindim kısaca. Kendim bakıyorum ona." Dedi. Kafamla onayladım.

-"Baba bu kız kim ?" Dedi Miraç. ( çocukça konuşuyormuş gibi hayal edin. )

-"O Beste. Hani sana bahsetmiştim ya." Dedi Berkay. Çocuk büyük bir tebessümle bana baktı. Ve babasının kucağından inip benim yanıma geldi. Onu kucağıma aldım.

-"Merhaba Miraç." Dedim.

-"Sanada merhaba ha- Beste abla." Dedi. Yanaklarından öptüm çok tatlıydı ya.

-" Hadi gelin birlikte yemek yiyelim. Acıkmışsınızdır." Dedi Berkay. Valla ben açım.

-"Ben açım valla." Dedik aynı anda Miraçla. Sonra gülmeye başladık. Babamgil ne yapıyordur acaba. Beni merak etmişler midir ? Abimgil, ikizim, Ege. Çete, Görkem.

-"Ailem." Dedim. Berkay  bana baktı.

-"Beni merak etmişlerdir hele hele abimgil." Dedim. Berkay bana baktı.

-"İyi ara konuşalım o zaman." Dedi. Koçum ne bu rahatlık ya. Bilmiyor ki onu neyse.  Telefonumu çıkarıyordum ki. O beni durdurdu ve kendi telefonunu çıkarıp birini aradı.

-"Alo Semih Amca nasılsın ?" Dedi bir dakika bir dakika tanışıyorlar mı. Vay AMK. Nasıl bir hayat bu ya. Neyse.

-"Besteyi ben biraz kaçırdım amca. O bende merak etmeyin." Dedi ama onlar kaçırdım şeyini mecazi algılarlar. Ama ben nede olsa Kaçırıldım. Niye sakinim lan ben.

YENİ HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin