13. BÖLÜM

3K 117 11
                                    

SELAMM 💗

NASILSINIZZ ?

Medya = Oğuz

Yusuf'un ağzından
Besteyi çok özlemiştim. Onu, kokusunu, abicim demesini çok özledim. Ateşin anlattığına göre kabus yüzünden böyle yapıyormuş. Ama ben daha fazla dayanamıyorum. Bugün onunla konuşacağım ve barışacağız. Bugün okula gittiler. Bizde şirkete gittik. Toplantılar vardı. Bir süre sonra kapı tıklandı.

-"Girr." Dedim. Asistanım içeri girdi.

-"Merhaba Yusuf bey. Sizinle görüşmek isteyen bir beyefendi var." Dedi.

-"Kimmiş Melike ?" Dedim.

-"Alp diye biri efendim. Sizin yakın arkadaşınız olduğunu söyledi." Dedi. Hemen ayağa kalktım.

-"Gelsin gelsin." Dedim. Asistan çıktı ve içeriye Alp girdi. Alp benim en yakın arkadaşım. Şu ana kadar çocukluktan beri arkadaşız. Ailesi vefat etmişti sadece erkek kardeşi vardı. Ve bir sürü spor salonu ve şirketi vardı.

-"Dostum." Dedim. Bana gülümsedi ve sarıldık.

-"Dostum." Dedi o da. Ayrıldık bir süre sonra. Ona oturması için elimle işaret verdim. Bende yerime oturdum ve ikimize çay söyledim. Çaylar geldi ve içmeye başladık.

-"Nasılsın görüşmeyeli aslanım." Dedim.

-"İyi iyi sen ?" Dedi.

-"İyi. Oğuz nasıl ?" Dedim Oğuz onun kardesiydi ve Berkegil ile aynı okula gidiyordu.

-"Nolsun iyi. Daha yeni telefonda konuştum buraya gelicek sonra yeni evimize gidicez. Bende sana haber veriyim dedim." Dedi. Kafamı salladım.

-"Nereye ?" Dedim.

-"Sürpriz. Sizin sitenin oraya." Dedi. Sevinmiştim. Şuana kadar herşeyimi bilen arkadaşımla daha yakın olmak beni sevindiriyordu. Biraz daha sohbet ettik. Sonra telefonum çaldı. Beste görüntülü arıyordu.

-"Kim arıyor ?" Dedi Alp.

-"Beste." Dedim. O Beste olayını biliyordu.

-"Lann Ben konuşayım ver." Dedi ve telefonu elimden aldı. Ve açtı.

-"Abicim ne zaman eve geleceksin acaba. Çünkü bunlar bana kötü kötü bakıyorlar. Kızıyorlar. Neymiş okulda biriyle konuştum. Arkadaş edindim. Bunlar bana kızıyorlar. Ve bir saattir beni sinir ediyorlar. Yardım et bana ve hemen eve gel." Dedi Beste. Gülmüştüm.

-"AAA SEN KİMSİN LAN. ABİME NE YAPTIN. ABİM NEREDE ?" Diye bağırdı Beste.

-"Sakın ol bir ya ne çene kızım bu. Abin yanımda merak etme öldürmedim." Dedi Alp gülerek.

-"Kimsin ?" Dedi Beste ciddileşerek. Alp bana döndü ve sessizce

-"Bu kız nasıl bir şey lan. Hem tatlı hem güzel. Ama ciddi olunca tıpkı sana benziyor." Dedi bana mı benziyordu. Telefonu elinden aldım.

-"O benim arkadaşım güzelim. Noldu, nasılsın, okul nasıldı ?" Dedim.

-"Çok kötüydü. Hep bunlar yüzünden." Dedi.

-"Eve gelince hallederim ben onları merak etme. Hatta çıkacaktık şimdi bizde." Dedim kafasıyla onayladı.

-"2 misafirimiz var akşama anneme söyle tamamı bebeğim." Dedim.

-"Tamam abi görüşürüz." Dedi ve kapattı. Bende kapattım. O sıra kapı tıklandı.

-"Gel." Dedim. İçeri Oğuz girdi. Sarıldık onunla da.

YENİ HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin