Yusuf'un ağzından
Beste hepimizi barıştırmıştı. Benim kaç yıldır yapmak istediğimi 5 dakikada yapmıştı ama iyi olmuştu. Dışarıya can oynamaya gitmişlerdi. Bizde sohbet etmiştik sonra hepimiz bahçeye çıkmıştık. Bestegil diğer tarafta oynuyorlardı. Saatler sonra içeri girdiler. Hepsi çok yorulmuştu anlaşılan. Bizde içeri girmiştik. Herkesi kontrol ettim. Hepsi acıkmıştı.-"Off ben çok acıktım ya." Dedi Beste. Çok zayıf ama çok yemek yiyor. Gittim kucağıma aldım onu.
-"Sultanımız hazırlıyor masayı bir duş alın üstünüzü değistirin." Dedim ona bakarak. Kafasını salladı.
-"Yürüyün bir duş alın hepiniz." Dedim diğerlerine bakarak. Bugün Görkem de dahil herkes burada kalacak. Görkemi sevmiştim iyi çocuktu. Ama biraz kıskanıyordum onu. Beste ona yakın olduğu için. Neyse hepsi yukarı çıktı.
-"Abi, Berkegil çeteye Beste ve Görkemi de eklemişler." Dedi Araz, kafamı salladım.
-"Ateş nolucak abi ?" Dedi Kağan.
-"Valla bilmiyorum." Dedim ona bakarak.
Beste'nin ağzından
Yukarı çıkmış duş almıştım. Sonra kıyafet odasına giderek üstümü giydim.[ Bunu giydi Bestemiz ]
Kapımı açtığım gibi 6 erkek beklemiyordum. Çete ve Ege buradaydı. Onlarda duş almışlardı galiba. Berke beni yanına çekti.
-"Hadi yürüyün gidelim." Dedi Berke. Benimde yürütürken.
-"Off yemek odası niye taa aşağıda ya." Diye söyleniyordum. Berke beni kucağına aldı. Herkes gülmüştü. Bende güldüm. Asansöre bindik ve aşağı indik. Abimgil salonda değildi galiba yemek odasındalardı. Oraya gittik. Baş köşede Yusuf abim vardı. Diğer abilerim Yusuf abimin sağ tarafindalardi. Berke beni Yusuf abimin kucağına verdi. Onlarda oturdu sonra. Sonra yemeğe başladık.
-"Abi." Dedim Arda abiye bakarak. O da bana baktı.
-"Biz yukarıda oyun felan oynicaz yemekten sonra sende gelsene." Dedim dudaklarımı büzerek.
-"Hayır." Dedi ben soruyu sorduktan sonra bana bakmamisti. Ve bakmadan cevap vermişti. Noldu ki.
-"Neden ?" dedim.
-"Üniversiteye gidiyorum ya ben derslerim felan oluyo." Dedi bakmadan cevap vermişti yine.
-"Peki." Dedim önüme dönerek üzülmüştüm açıkçası. Yemeğime devam ettim.
-"Biz oynarız istersen ?" Seslerin sahibine baktım. Ayaz ve Araz abiydi.
-"Gerçekten mi ?" Dedim onlara bakarak. Kafalarıyla onayladılar. Onlara gülümsedim ve havadan öpücük attım. Sonra Burak abime baktım o da bana bakıyordu. Benim ona baktığımı gülünce gülümsedi. Kafamla sende oynarmisin dercesine sordum. Kafasıyla onayladı. Ona da öpücük attım. Kağan abim ve Yusuf abi birşey konuşuyordu. Yemeğimizi bitirmistik ve biz üst kata çıkmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYATIM
Random17 yılın sonunda gerçek aileme kavuşacağım. YENİ HAYATIM VE ÖZ AİLEM