Hello. .
Naber ?
Bende iyiyim sağolun.
Yeni bölümlerde kaoslar çıkabilir arkadaşlar ;)
İyi okumalar
_________________________Besteden
Yanağıma konan öpucuklerle uyandım. Şuan Berke benim yanaklarımı sömürüyordu. Direkmen yüzümü ona terse bir şekilde döndüm. Bu sefer başka biri öpmeye başladı.
-"Yether." Diye mırıldandım. Ama öpücükler bitmedi. Arda abim ve Berkeydi bunlar. Vay çakallar. Ben size yapacağımı bilirim.
-"Tamam canım bende seni seviyorum." Dedim şakasına. Gülüşler bitmişti. Ve kapı sesi gelmişti yine. Sonra da benim çığlığım. Direkmen yataktan fırladı.
-"Donuyorum, donuyorum, donuyorumm" Diye bağırdım. Aslında donmuyordum. Çok iyi gelmişti bu su. Abimgil üstüme su dökmüştü.
-" Beste özür dileriz gerçekten." Dedi Berke. Abim de bir yandan benimle ilgileniyordu. Kapı Cat diye açıldı. Yusuf abimdi. Beni görünce kasları çatıldı ve direkmen yanıma geldi.
-"Arda bu kızın hali ne ?" Diye biraz sesini yükseltti abim. Sonrada beni banyoya götürdü hemen. Tişörtümü cikaracakti. Onu engelledim.
-"Ben çıkarırım. Çıkabilirsin." Dedim ve ona bakmadım demiştim bunları.
-"Ama Bes-" lafını kestim.
-"Ben hallederim. Şimdi musadenle." Dedim. Abimin gözleri dolmuştu. Ve banyodan çıkmıştı. Küfürlerle. Bu arada bugün okul vardı. İyi olmuştu. Hemen bir duş aldım. Dişlerimi felan fırçaladım ve banyodan çıkıp giyinme odasına gittim. Hemen üstüme sarı kareli ayağında küçük bir yırtmacı olan kısa bir etek giydim. Üstünde resim olan beyaz tişört giydim. Ayağıma da beyaz ayakkabılarımı geçirdim ve odadan çıktım.
Saate baktım daha okula 1-2 saat vardı. Hemen yüzüme nemlendirici, lipbalm ve hafif rimel sürdüm. Saçımı da taradım ve açık bıraktım. Küpelerimi ve yüzüklerimi de taktım.. Bitmişti. Telefonumu aldım ve odadan çıktım. Aşağı indim. Salona oturdum. Telefon bakmaya başladım. Bu arada akşam aldiklarimi göstericeğim size.
-"Günaydın." Diyerek salona giriş yaptı Burak abim. Gülümsedim.
-"Sanada abi." Dedim. Abim gelip yanıma oturdu hemen. Yanaklarımı öpmeye başladı.
-"Günaydınlar okullular." Diyerek biri girdi salona. Sence bu kimdir.
Arda abim.
-"Pardon pardon. Sende üniversiteye gidiyorsun kardeşim." Dedi Burak abimdi. Güldüm. Yüzü düştü abimin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYATIM
عشوائي17 yılın sonunda gerçek aileme kavuşacağım. YENİ HAYATIM VE ÖZ AİLEM